kocyki dla niemowląt [druty]

1. Data: 2008-01-23 05:34:09

Temat: kocyki dla niemowląt [druty]
Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W sieci pełno jest schematów kocyków dla niemowląt na szydełku, ja jednak
szukam czegoś na druty, bo do kocyków z elementów nie mam cierpliwości i
obawiam się, że zanim skończę to potencjalny użytkownik nie będzie już
kocyka potrzebował:/

Zatem zwracams ie z prośbą, czy któraś z Was widziała może w sieci wzory
kocyków na druty? Z góry dziękuję!

W zamian podrzucam garść linków do tych szydełkowych:)
http://picasaweb.google.com/grupoacaoliveira - kilka albumów
http://picasaweb.google.pl/AnnetteLorencini/MantasEC
olchas - głównie
inspiracje
http://www.dmc.com/mjRS/1/doc/diagrammes/senso/FCC_s
enso_04.pdf
http://photo.163.com/photos/chenli101388/19209456/ - inspiracje, wzory na
koce małe i duże

--
pzdr.
Pat

2. Data: 2008-01-23 14:32:52

Temat: Re: kocyki dla niemowląt [druty]
Od: "maria ludwiniak " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://club.osinka.ru/viewtopic.php?t=32103&postdays
=0&postorder=asc&&start=135

maria

3. Data: 2008-01-24 07:59:07

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pat pisze:
> [...]
> kocyka potrzebował:/
>
> Zatem zwracams ie z prośbą, czy któraś z Was widziała może w sieci wzory

W sieci nie widziala, mam kilka w wersji papierowej i tyle moge
powiedziec, ze takie kocyki to najlatwiejsza rzecz do wydziergania :)
Bierzesz dowolny wzor (kombinacja prawe/lewe, drobny warkocz lub czy
azur) i robisz prostokat (wymiary znasz), na koniec dokola szydelkiem
oczkami rakowymi i kocyk gotowy.

th

4. Data: 2008-01-24 08:08:43

Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jan 2008 08:59:07 +0100, Theli napisał(a):

> [...]
> Bierzesz dowolny wzor (kombinacja prawe/lewe, drobny warkocz lub czy
> azur) i robisz prostokat (wymiary znasz), na koniec dokola szydelkiem

W sumie tak , ale leniwa jestem, myśleć w ciazy się nie chce, chciałam
pójść na łatwiznę:) Ale w sumie spróbować nie zaszkodzi:) Myślałam też o
jakimś wrabianym motywie i tu pytanie dodatkowe: jak zabezpieczyć nitki z
lewej strony roboty (ucięte po zakończeniu przerabiania jakiegoś koloru),
żeby nie wisiały i w dziecko się nie wplątywały?:)

--
pzdr.
Pat

5. Data: 2008-01-24 08:32:47

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pat pisze:

> [...]
> lewej strony roboty (ucięte po zakończeniu przerabiania jakiegoś koloru),
> żeby nie wisiały i w dziecko się nie wplątywały?:)

Moze podszyc jakims cienkim materialem? Flanelka czy bardzo cienkim
polarkiem. Przy okazji kocyk zrobi sie cieplejszy.

th

6. Data: 2008-01-24 11:54:00

Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jan 2008 09:32:47 +0100, Theli napisał(a):

> Moze podszyc jakims cienkim materialem? Flanelka czy bardzo cienkim
> polarkiem. Przy okazji kocyk zrobi sie cieplejszy.
>
> th

Dzięki! Będę kombinować, jak uporam się z częścią główną:)

--
pzdr.
Pat

7. Data: 2008-01-24 12:18:51

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://photo.163.com/photos/niuniu741120/127468222/ nie są to kocyki
ale wzorów jest bardzo dużo . pozdrawiam maria

haftowany obrus
czym pomalowac styropianowe jajca
xxx szukam Stoney Creek 2001
pytanie dla Pań szydełkujących