Re: kod Leonarda da Vinci

1. Data: 2004-05-19 18:20:41

Temat: Re: kod Leonarda da Vinci
Od: "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kachna <k...@p...fm> napisał(a):

> czy ktoś z Was to czytał? dla mnie książka super! ... gdyby Jezus miał żonę
> i normalną rodzinę i kosciół miałby dla mnie sens...!
> Wizja świętego Graala jako kości kobiety-matki, czyli kielich dający życie
> jako symbol kobiecego łona, bardzo mi się podoba.
> I w ogóle szkoda, że jest jak jest :)
>
> kachna

ja jestem w polowie ksiazki, jak dla mnie bomba:) jak skoncze to
podyskutujemy. A czytalas poprzednie przygody Roberta Langdona - "Demony i
Anioly" ?

kasia

2. Data: 2004-05-19 18:36:46

Od: "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kachna <k...@p...fm> napisał(a):

> Użytkownik "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie - dopiero faceta odkryłam :( rozumiem że warto??
> kachna

pewnie ze warto, ale powinnas byla przeczytac Anioly i Demony najpierw. Jak
pewnie zauwazylas w "kodzie" jest wiele odwolan do wydarzen sprzed roku w
Watykanie.

kaska

Samobójstwo
zespół dezadaptacyjny