kokornak

1. Data: 2002-04-27 15:42:21

Temat: kokornak
Od: "Michał C." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie kupiłem kokornak wielkolistny. Chciałem posadzić przy płocie (płot z
siatki 1,5m wysoki) ale wyczytałem, że się bardzo rozrasta. Czy płot to
wytrzyma? Może lepiej posadzić przy drzewie? Ma ktoś jakieś doświadczenia z
tym pnączem?

Michał Chudzicki

2. Data: 2002-04-28 23:36:02

Temat: Re: kokornak
Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się, że pomysł z płotem nie jest dobry, lecz nie do końca zły, o ile
siatkę masz z drutu fi.6-7mm.;-))
W czym rzecz? Kokornak rośnie dość silnie i po paru latach możesz mięć
kłopoty z siatką( będzie Ci żal i siatki i kokornaku, który trzeba będzie
pewnie ściąć); a po drugie pnącze to ładnie wygląda na wysokich podporach(
słupy ,ściany o wys. 3-4 m, konieczna podpora ).
I tak jeszcze wtrącając: jeżeli pojawi się problem z liśćmi, to przyczyną są
przędziorki.
Pozdrawiam. Michał

3. Data: 2002-04-29 10:53:38

Od: "Gandalf" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile ta przyjemność kosztuje i czy można wszędzie kupić ?
Widziałem kokornak w okolicach Puszczy Białowieskiej i bardzo efektownie
wyglądał.

4. Data: 2002-04-29 18:14:06

Od: "Michał C." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gandalf" <p...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> A ile ta przyjemność kosztuje i czy można wszędzie kupić ?
> Widziałem kokornak w okolicach Puszczy Białowieskiej i bardzo efektownie
> wyglądał.

Szukałem długo, a znalazłem w Kórniku (pod poznaniem) w szkółce przy
Instytucie Dendrologii PAN.

Michał Chudzicki

5. Data: 2002-04-29 18:29:28

Od: "Gandalf" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Może jakoś go ściągnę do siebie.

6. Data: 2002-04-30 16:46:20

Od: "Michał C." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Łąpies" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> słupy ,ściany o wys. 3-4 m, konieczna podpora ).
> I tak jeszcze wtrącając: jeżeli pojawi się problem z liśćmi, to przyczyną

Dzięki! Posadzę przy wysokiej gruszy i niech się gadzina wije.

Michał Chudzicki

stukniety ptaszek
pelargonie angielskie
kamyki-kaktusiki