kokosanka

1. Data: 2001-07-11 12:15:17

Temat: kokosanka
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakiś wypróbowane przepisy na pyszniutką kokosankę?
Uwielbiam, ale nie umiem robić.
Pozdrawiam
Wkn

1. Data: 2001-07-11 12:46:55

Temat: Re: kokosanka
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wknpim <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> Czy macie jakiś wypróbowane przepisy na pyszniutką kokosankę?

Czy masz na mysli takie kostki kokosowe?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-07-11 14:05:05

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ihhu3$bng$...@n...lublin.pl...

> Czy masz na mysli takie kostki kokosowe?
>
> Pozdrawiam
> Lilla

Mam na myśli ciasto kokosowe, najlepiej jak spód jest z jakiegoś ciasta, a
na to idzie masa kokosowa. Jadłam kiedyś cos takiego u koleżanki i sie
zakochałam. Ten ciastowy spód był jeszcze posmarowany jakimś dżemem czy
czymś podobnym. I wszystko raczej wilgotne, nie suche jek wiór (kokosowy
;-) )
Wkn

1. Data: 2001-07-11 14:56:36

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakochałam. Ten ciastowy spód był jeszcze posmarowany jakimś dżemem czy
> czymś podobnym. I wszystko raczej wilgotne, nie suche jek wiór (kokosowy

Wiec ja nie znam takiego ciasta, ale znalazlam cos podobnego pod nazwa
kokosanki tu:
http://republika.pl/milkal/ciasta.htm

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-07-11 15:27:24

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ihph5$mpb$...@n...lublin.pl...

> Wiec ja nie znam takiego ciasta, ale znalazlam cos podobnego pod nazwa
> kokosanki tu:
> http://republika.pl/milkal/ciasta.htm
>
> Pozdrawiam
> Lilla

Faktycznie na tej stronie chyba ze 4 przepisy na coś tam tam z kokosem.
Szkoda, że nie ma mojego wymarzonego.
Wkn

1. Data: 2001-07-11 15:58:49

Od: "Lisa" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> wrote in message

> [...]
> napisał:9ihph5$mpb$...@n...lublin.pl...

> Faktycznie na tej stronie chyba ze 4 przepisy na coś tam tam z kokosem.

hmmm ja pamietam takie ciasto dokladnie takie, o ktorym mowisz, robila je
moja mama. Wiem jedynie tyle co ty, ale jesli chcesz to zadzwonie do niej i
moze bedzie jeszcze miala gdzies ten przepis.
Jesli znajdzie to podam na grupe.

pozdrawiam

Lisa

1. Data: 2001-07-11 18:31:12

Od: "Lisa" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

A wiec dowiedzialm sie, ze jest to ciasto kruche.

Wyrobione juz ciasto wylozyc na blache ,posmarowac drzemem, nastepnie
dodac kokos podsmazony na masle(proporcje: np. 2 torebki kokosu: razem
bedzie chyba 25g, i dwie albo trzy lyzki wody i pol kostki masla) i wlozyc
do piekarnika.
Mam nadzieje, ze wlasnie o to chodzilo, i ze choc troche pomoglam odnalezc
"milosc" ;-)

pozdrawiam
Lisa

1. Data: 2001-07-11 19:22:13

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lisa <s...@g...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9ii5un$s6$05$...@n...t-online.com...
> [...]
> do piekarnika.
> Mam nadzieje, ze wlasnie o to chodzilo, i ze choc troche pomoglam odnalezc

:-)) Bede próbowac :-))

1. Data: 2001-07-12 11:43:47

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmmmmmm, przepis na takie ciacho widzialam na opakowaniu proszku do
pieczenia czy cukru waniliowego winiar czy gellwe, nie pamietam
poszukam w sklepie i wrzuce tu

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-07-15 18:46:54

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakiś wypróbowane przepisy na pyszniutką kokosankę?

ciasto kokosowe http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=650

eki http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=655

bezy kokosanki http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1128

babka kokosowa http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=209