kolano w gipsie:(((

1. Data: 2000-10-16 19:01:50

Temat: kolano w gipsie:(((
Od: "Daniel Jarzembowski" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Postanowilem napisac ze wzgledu na to ze przytrafila mi sie niemila kontuzja
i moje kolano a wlasciwie cala prawa noga jest w gipsie. Niezbyt wygodne to
diabelstwo a jak przez mgle pamietam ze gdzies widzialem cos jakby gips w
postaci elastycznego bandaza. Jak pamietam widzialem reklamowke tego cuda w
Zakopanem. Powiedzcie czy takie cos istnieje i ile moze kosztowac.

Pozdrawiam

Daniel Jarzembowski

2. Data: 2000-10-20 17:54:40

Temat: Re: kolano w gipsie:(((
Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie coś istnieje, jest lekkie i wygodne(przećwiczyłam na sobie), robi to
m. inn. firma 3M i nie pamiętam dokładnie, ale kosztuje ok. 100 zł. za
rolkę. A ile rolek na nogę wejdzie, to już kwestia nogi. Pozdrawiam i życzę
potwornej cierpliwości w ćwiczeniu jej potem. Agn.
Użytkownik Daniel Jarzembowski <d...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8sfjbj$hco$...@n...tpi.pl...
> [...]
> postaci elastycznego bandaza. Jak pamietam widzialem reklamowke tego cuda
> Zakopanem. Powiedzcie czy takie cos istnieje i ile moze kosztowac.

Nauczycielskie gardlo
Operacje na wątrobie (przy wycięciu woreczka) ...
alternatywna placówka badawcza
Ostrogi?
"blizny" na oczach