kolejna odslona strony z haftami

1. Data: 2001-11-26 16:02:54

Temat: Re: kolejna odslona strony z haftami
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie się bardzo podoba, zwłaszcza ta zimowa noc...
Kayra

1. Data: 2001-11-26 16:16:25

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ttmlu$r16$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> dziekuje wszystkim za pomoc w realizacji strony i przedkladam szanownemu
> gronu do wgladu kolejna odslone mojej strony zwiazanej z haftami. Uwagi

Swietna strona:))))

Elzbieta

1. Data: 2001-11-27 06:37:07

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka K." <a...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> Super!
> A skąd można wziąć wzór tych 3 aniołków? Są kochane :)
> Pozdrawiam
> Agnieszka

Aniolki znajduja sie w katalogu firmy Crossland, mozna je zamowic, ale
mysle, ze gdyby klikajac na fotke powiekszyc obrazek i wydrukowac (zwlaszcza
w kolorze), to faktura staje sie na tyle wyrazna, ze wprost z obrazka da sie
haftowac
Juz zdarzalo mi sie tak zdobywac ciekawe wzory :-)

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-11-27 06:38:35

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> dziekuje wszystkim za pomoc w realizacji strony i przedkladam szanownemu
> gronu do wgladu kolejna odslone mojej strony zwiazanej z haftami. Uwagi

Skrzaciku, GRATULACE!!! Stronka wspaniala.
Tylko poglebia moje kompleksy, jeszcze dlugo nie odwaze sie pokazac moich
pierwszych krokow na tym polu :-((
Grazyna

1. Data: 2001-11-27 07:17:16

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skrzaciku,
Bardzo ladna stronka !!!
Pamietam ze na stronie Hafty Anabelli sa do wykorzystania za darmo rozne
gify w "hafciarskim" stylu. Moze Ci sie przydadza?
Pozdrawiam wszystkich
Justyna

1. Data: 2001-11-27 07:53:07

Od: "Agnieszka K." <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-27 09:10:59

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje wszystkim za pomoc w realizacji strony i przedkladam szanownemu
> gronu do wgladu kolejna odslone mojej strony zwiazanej z haftami. Uwagi
> krytyczne mile widziane.

Zimowa noc jest bosssska :-))) Masz na zbyciu wzor?

Bardzo podobaja mi sie tez "Maki" - mam w planach (odleglych) "Lake" z
jednego z ostatnich numerow "Haftow polskich".

Pozdrawiam. Arleta

1. Data: 2001-11-27 10:26:06

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> grazynko nie poddawaj sie, moje pierwsze strony daleko odbiegaly od
obecnej,
> a i ta mocno odbiega od tego co chcialabym miec na stronie, a co potrafie
> zrobic. nie wiem na jakim jestes etapie, ale polecam ci kurs pawla wimmera
> ze strony http://www.www-mag.com.pl/kurs/
> jest w nim mnostwo podstawowych wiadomosci i sporo trikow, poza tym podane
> sa linki do innych poradnikow dotyczacych wykonania stron. bardzo czesto z
> niego korzystam.
> uszy do gory i do dziela :)
>
> skrzacik

Ty to potrafisz czlowiekowi dodac otuchy! Tak sie jakos sklada, ze zawsze po
lekturze twoich postow poprawia mi sie chumor.
Dla pelnej jasnosci, posiadlam sztuke projektowania stron w takim samym
stopniu, w jakim 7-miesieczne dziecko opanowalo sztuke chodzenia :-))))
Tylko mi nie ;pisz, ze niektore dzieci w tym wieku juz biegaja!! Taka zdolna
nie jestem. Ale adresik zapisalam i chyba przestane gotowac obiady (bo
sprzatac juz dawno przestalam ) i zaczne mozolna nauke :-)
Dzieki
Grazyna

1. Data: 2001-11-27 10:29:39

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd można wziąć wzór tych 3 aniołków? Są kochane :)
> Pozdrawiam
> Agnieszka

Aniolki sa od Eli, chetnym rozsylala schematy aniolkow, dziewczynek z
wozkiem i ptaszkow - wszystkie urocze.
Elzbieta

Hm... ktore najladniejsze?
Tamborki