kolejna rosyjska strona z wzorkami za free

1. Data: 2002-04-04 14:08:32

Temat: kolejna rosyjska strona z wzorkami za free
Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto jeszcze nie widzial, niech zerknie, bo calkiem ciekawe rzeczy mozna tam
znalezc:
http://vishivka.narod.ru/sh9.htm
Lacznie 10 podstron i choc niektore wzorki sa sciagniete juz z sieci, to warto
zobaczyc reszte :)
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-05 13:35:38

Temat: Re: kolejna rosyjska strona z wzorkami za free
Od: "Renata" <r...@i...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta strona jest rzeczywiście ekstra a wzorki super słodkie
Renata

1. Data: 2002-04-05 19:39:40

Od: "Pozdrowienia od Balbiny" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <r...@i...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Ta strona jest rzeczywiście ekstra a wzorki super słodkie
> Renata

Zajrzyjcie też na: http://onehome.kamasutra.ru/meny.html - nieprawdopodobna
ilość wzorów
Pozdrawiam Balbina

1. Data: 2002-04-07 13:17:25

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie: czy to ja nie potrafię znalezc na tej stronie spisu numerow
potrzebnych mulin, czy tez ich tam po prostu nie ma?
Ilona

1. Data: 2002-04-07 13:31:38

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ilona <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8ph0m$c5d$...@n...gazeta.pl...
> Pytanie: czy to ja nie potrafię znalezc na tej stronie spisu numerow
> potrzebnych mulin, czy tez ich tam po prostu nie ma?
> Ilona

Tez nie znalazlam, probowalam wrzucic do PcStitcha, zeby mi odczytal, ale
bez powodzenia, tzn. import wzoru sie nie udal :(
Elzbieta

1. Data: 2002-04-08 19:39:00

Od: "Pozdrowienia od Balbiny" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tez nie znalazlam, probowalam wrzucic do PcStitcha, zeby mi odczytal, ale
> bez powodzenia, tzn. import wzoru sie nie udal :(

Sorry. Adresik podałam, bo oglądałam wzorki, ale nic nie próbowałam ściągać.
Są kolorowe - może to test na naszą wrażliwość estetyczną tj. zrób to sam,
sam dobierz kolorki.
Balbina

1. Data: 2002-04-08 19:50:53

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pozdrowienia od Balbiny <l...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a8srk4$6q3$...@n...tpi.pl...
> [...]
ściągać.
> Są kolorowe - może to test na naszą wrażliwość estetyczną tj. zrób to sam,

Sciagac sie daja:), import z dysku do PCstitcha mi sie nie udal, ale moze
zbyt slabo sie staralam:)
Elzbieta

1. Data: 2002-04-08 21:51:04

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Adresik podałam, bo oglądałam wzorki, ale nic nie próbowałam ściągać.
> Są kolorowe - może to test na naszą wrażliwość estetyczną tj. zrób to sam,

Taaa, sam dobierz kolorki, poswiec miesiac na hafty, a potem zaszlochaj nad
efektem;) Jesli chodzi o mnie to spokojnie moge kombinowac z prostymi pod
wzgledem ilosci kolorow haftami, gdy w gre wchodza juz pokrewne kolorki
cieniujace dany element, to wolalabym zaufac numerkom. Skoro oryginal mi
przypadl do gustu, to nie chce czegos spartolic. Idealna sprawa bylby taki
programik: wirtualna pipeta, ktora by mozna pobrac z dowolnego obrazka dany
kolor, a program samby szukal najpodobniejszego odcienia muliny.

Pomoglaby tez kolorowa drukarka i z takim wydrukiem udac sie do pasmanterii
i spedzic tam pol dnia
Ilona

1. Data: 2002-04-10 13:21:26

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Ilona napisal(a):
:
[...]

Napisz który wzór ci opisać kolorami, bo właśnie się w to bawię.

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

1. Data: 2002-04-10 14:27:45

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz który wzór ci opisać kolorami, bo właśnie się w to bawię.
>
> --
> Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
> http://www.lakshmi.eu.org/

Kochaaana, sama nie wiesz, co mi proponujesz. Ja mam juz katalog z 52
obrazkami, ktore chce przerobic na schematy, czyli ze tez bede musiala
wybrac kolorki. Nie mowiac o tych rosyjskich, z biezacego watku, bo jeszcze
nie zdazylam ich przegladnac porzadnie i nie wiem, czy bede miala chrapke na
jakis

A tak w ogole to czy wy tez macie manie chomikowania wzorow, pomimo, ze
logika podpowiada, ze i tak wszystkiego na tym padolku nie zdaze
wyhaftowac? Jest taka lista dyskusyjna _nalogi_ - sadze, ze trzeba bedzie
zaczac tam zagladac i pisywac.
Moj chlop krzyczy wciaz na mnie, ze ja nic tylko kopiuje/ogladam/ zapycham
dysk/ zajmuje miejsce przy kompie/a miejsce kobiety jest w kuchni/ a ze mam
za dlugi lancuch/ i w ogole, jak mnie poznal, to bylam jakas inna...;))))

Ilonka bez ogonka

Misterny Filet
Haft - gorąca prośba
Nowe wzory