kolejne getboty...?!

1. Data: 2006-02-08 07:26:51

Temat: kolejne getboty...?!
Od: "jasiomuka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam nową strone z getbotami! i wszystko piękne by sie zdawało, gdyby nie fakt,
iż schematy nie dają sie doląłdnie powiekszyć, co powduje, że nie można ich
odczytać! jeśli ktoś zna sposób na odpowiednie powiększenie lub natknął sie na
te schematy na innej stronie to prosze o podanie ich. :)
pozdrawiam.

http://photo.163.com/openalbum.php?username=goubian0
526&_dir=%2F18051094

2. Data: 2006-02-08 08:23:39

Temat: Re: kolejne getboty...?!
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasiomuka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie na
> te schematy na innej stronie to prosze o podanie ich. :)

Chyba nic nie mozna zrobic, poprostu takie małe zostały załadowane na
strone, ale nie jest az tak żle, bo troszke czytelne tzn w wiekszosci tyko
ze format malutki.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

3. Data: 2006-02-09 19:17:22

Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

526&_dir=%2F18051094

witam
kobietki kochane i panowiue przecudowni
powiedzcie blondynce, czy jest jakis sposób, acoby hurtem te obrazeczki
posciagac....
no przecudnej są one bowiem urody :)
jesli takie pytanie juz bylo, to przepraszam, acz i tak o odpowiedz prosze
pozdrawiam
iza

4. Data: 2006-02-09 21:15:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no przecudnej są one bowiem urody :)
> jesli takie pytanie juz bylo, to przepraszam, acz i tak o odpowiedz prosze

wudaje mi sie, ze nie ma... ściagam te obrazki już od miesięcy i nie znalazłem
spsobu na ściągnięcie hurtem. jeśli kiedy kolwiek uda ci sie to zrobić to daj
znać.
pozdrawiam.

5. Data: 2006-02-13 07:39:14

Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny wystarczy ściąnąć getbota, to darmowy pragram, opisywały już to
dziewczyny na forum robótki na drutach

6. Data: 2006-02-13 10:19:41

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>a czy mozesz podać adres tego programu do ściągnięcia i napisać w skrócie na
czym on polega?

dziewczyny wystarczy ściąnąć getbota, to darmowy pragram, opisywały już to
> [...]

[OT] Może ktoś zna takie miejsce?
Mini kaktusy - poszukuję!
Hummelki
xxxxxx