Puszczalska dziewicą

51. Data: 2013-01-04 16:48:53

Temat: Re: kolejne herezje
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sty, 17:26, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
>
> Twoje wyjaśnienia świadczą, że traktujesz większość ludzi
> jako jakichś mięczaków albo półgłówków, którzy są pełni wad
> z którymi nie dają sobie rady, a schlebia im że ktoś jeszcze
> ich kocha za nic. To zwykła parodia, a nie żadne wyjaśnienia,
> czy merytoryczne podejście do sprawy.
>
> --
> Nemrod Vargardsson
>
> "Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
> Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
> Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

To szkolne wyjaśnienie i jeśli słabości ludzi uważasz za ułomne i
godne pogardy, to przestań wycierać sobie mordę chrześcijaństwem, bo
nie masz z nim wspólnego, a swoje cuda to znajeziesz jeszcze u wooduu.

52. Data: 2013-01-04 17:06:07

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-04 17:48, Nemezis pisze:
> To szkolne wyjaśnienie i jeśli słabości ludzi uważasz za ułomne i
> godne pogardy, (...)

Ludzie powinni się wstydzić swoich grzechów i poprawiać
na lepsze, a nie na nie się godzić i/lub jeszcze je legalizować.
To jest jak najbardziej chrześcijańskie podejście.

> a swoje cuda to znajeziesz jeszcze u wooduu.

To nie są żadne cuda, lecz jakieś halucynacje albo efekt
działania hipnozy czy środków odurzających.
Udokumentowanych cudów jest w chrześcijaństwie bardzo wiele,
patrz na przykład książka "Znak dla niewierzących" - Vittorio Messori,
natomiast voodoo nie ma nic wspólnego z nadprzyrodzonym
działaniem Boga.

53. Data: 2013-01-04 18:08:47

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sty, 18:06, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
> Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
> Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

Czyli mówisz że należy rzucać kamieniami w Marię Magdalene. No właśnie
takie kurestwo zwalczał Jezus, które zwyrodniałe biczuje innych i
rzuca kamieniami, nie mogąc zrozumieć że ludzie popełniają błędy, że
przyczynili się do kurestwa Magdaleny swoim poniżaniem kobiet, co
częstko kończyło się dla kobiety na ulicy..
Cuda co chwila wybuchały po upadku komunizmu, na szybach się podobno
pojawiały podobizny i tak prostaki nawet niezuważyli jak sprzedano
polskę watykanowi.

54. Data: 2013-01-04 20:05:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Jan 2013 06:35:05 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> Niestety nie było cyrkowych cudów, Jezus przyniósł miłość ludziom

POKAZAŁ, a nie przyniósł.
--
XL

55. Data: 2013-01-04 20:06:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Jan 2013 07:04:32 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> A ludzie chcą być kochani czy silni? Jak się okazało ludzie wolą być
> kochani niż mieć przychylność bogów bo sobie radzą.

Tylko dopóki nie stają się słabsi od źdźbła trawy - wtedy przypominają
sobie o Bogu.
--
XL

56. Data: 2013-01-04 21:48:27

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sty, 21:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tylko dopóki nie stają się słabsi od źdźbła trawy - wtedy przypominają
> sobie o Bogu.
> --
> XL

No nie jest dziwne że Nicze F. szydził z chrześcijaństwa jako
filozofii słabych ,i tak to wziął sobie z neodrawinizmu że silni
przetrwają, a przez chrześciajńską filozofie są niewoleni ze swoim
potęcjałem, niewoleni przez słabych, przez filozofię słabych, dobroci,
pomagania, pocieszania, rozumienia słabości, troski i przebaczania.
Słabe bydło chodowca usuwa twierdził, twierdził to samo jacy bogowie
byli przed chrześcijaństwem i zapomniał dlaczego przegrali.

57. Data: 2013-01-08 16:12:10

Temat: Re: Puszczalska dziewicą
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Także współcześni teologowie (Uta Ranke-Heinemann, Hans Küng) uważają
> dziewictwo Marii za niehistoryczne i oparte na fałszywym tłumaczeniu .

Ja tam szanuję _historycznego_ Jezusa i _historyczną_ Marię (lepiej brzmi
niż Maryja) w odróżnieniu od Jezusa - religijnej ikony, i zjawy Maryji w
Fatimie czy Medziugorie.

58. Data: 2013-01-08 16:21:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 17:12, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> U ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:f4fe2015-e6ff-4ab5-9bb8-af69de08317b@g6g2000v
bk.googlegroups.com...

> Ja tam szanuj _historycznego_ Jezusa i _historyczn _ Mari (lepiej brzmi
> ni Maryja) w odr nieniu od Jezusa - religijnej ikony, i zjawy Maryji w
> Fatimie czy Medziugorie.

Moim zdaniem był mądrym człowiekiem, podobnie jak Sokrates i miał
normalną matkę, a robi się z niego jakiego niedowłada prawiczkowskiego
i matkę zawsze nienormalną dziewice, bo kler z nawet jeśli- Bogiem
robi co chce pod własne dupsko, chrześcijaństwo zniczył kler.

Chociaż niektórzy twierdzą że Jezus był transseksualistą......

Trans-Jezus

Blisko 300 protestujących katolików zebrało się pod Tron Theatre w
Glasgow, by nie dopuścić do wystawienia kontrowersyjnej sztuki "Jezus,
Królowa Nieba". Spektakl zamykał cykliczny festiwal Glasgay, który jak
co roku wzbudza wiele emocji.

Sztuka napisana przez transseksualną pisarkę Jo Clifford, miała na
celu nie tylko artystyczną prowokację, ale przedstawienie kontaktu
Jezusa z gejami, lesbijkami i osobami transpłciowymi.

Główna bohater jest córką i oczywiście synem Boga jednocześnie. Nikogo
nie potępia. Potrafi tylko kochać - tak reklamowany był spektakl na
stronie internetowej teatru. Konserwatywni katolicy odpowiedzieli na
sztukę mniej wysublimowanymi transparentami, na których można było
przeczytać m. in. "Syn Boga nie jest zboczeńcem".

Protestującym nie udało się powstrzymać wystawienia sztuki. Dzięki
nim o "Królowej Nieba" mówi cała Europa.

59. Data: 2013-01-08 16:38:20

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Moim zdaniem był mądrym człowiekiem, podobnie jak Sokrates i miał
> normalną matkę, a robi się z niego jakiego niedowłada prawiczkowskiego

Racja, celowo nie zapisywał swoich słów, ale to co zapamiętano stało się
sprawą kultu.
mi z apokryfów podoba się Ewangelia św. Tomasza
http://www.samadi.republika.pl/rart106.htm

60. Data: 2013-01-08 16:54:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:f0c346aa-e2ce-419a-897a-6d2acca41d40@
n8g2000vbb.googlegroups.com...

> Racja, celowo nie zapisywał swoich słów, ale to co zapamiętano stało się
> [...]

Bartoś dobrze tłumaczy Jezusa dzieje. Co też było powodem odejścia z
koścoła, który jest symbolem Faryzeizmi, który Jezus nie zosił.

hello
Stanisław Tym
W Polsce młodzi gniewni z biegiem czasu robią się starzy wkurwieni.
Esencja buractwa
raz -dwa Freddy już cię ma, trzy-cztery...