kolejny popis :(

1. Data: 2002-09-18 00:31:07

Temat: kolejny popis :(
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kroś poprosił o pomoc:

Pewnie temat stary, ale technika idzie do przodu. Poszukuje dobrego,
nie uciazliwego, no i w miare humanitarnego sposobu. J23

odpowiedz:

Jak humanitarny to sprobuj z nimi ponegocjowac. Moze skocz do sklepu
wedkarskiego kup klika pudelek rosowek moze sie dadza przekupic. Domin

2. Data: 2002-09-18 05:54:52

Temat: Re: kolejny popis :(
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"smokol" <s...@p...wp.pl> wrote in news:am8h33$dtk$1@news.tpi.pl:

> [...]
> Jak humanitarny to sprobuj z nimi ponegocjowac. Moze skocz do sklepu
> wedkarskiego kup klika pudelek rosowek moze sie dadza przekupic. Domin

Smokol, zlituj sie, przeciez tylko we wrzesniu kret byl na tapecie
dwukrotnie. Jesli dobrze pamietam, to nawet na oficjalnej stronie grupy ma
swoj wlasny kawalek. Jezeli ktos zadaje takie pytanie w takiej sytuacji to
przeciez rece opadaja... Jezeli mnie, watla badz co badz kobiete (naprawde
watla) przeszukanie archiwum nie doprowadza do smierci z wycienczenia to
tym bardziej nie doprowadzi faceta chcacego walczyc z kretami!
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. I nie patrz na wszystkie posty jednostronnie - nie widzialam postu od
Michala Misiurewicza, w ktorym byloby lekcewazenie osoby szukajacej
informacji. A umiejetnosc sprowadzania pewnych wypowiedzi do absurdu uwazam
za niezwykle cenna i uzyteczna :-))

3. Data: 2002-09-18 08:26:22

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie Ewo ... Ciebie ten post nie dotyczył. Pozdrawiam

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

4. Data: 2002-09-18 08:39:03

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"smokol" <s...@p...wp.pl> wrote in news:am9cth$dk$1@news2.tpi.pl:

> Nie, nie Ewo ... Ciebie ten post nie dotyczył. Pozdrawiam

To juz sobie pojapac nie mozna?
:-(
Pozdrowienia - Ewa Sz.

5. Data: 2002-09-18 11:51:57

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smokol" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Jak humanitarny to sprobuj z nimi ponegocjowac. Moze skocz do sklepu
> wedkarskiego kup klika pudelek rosowek moze sie dadza przekupic. Domin

Witam.
Gdyby wszystkie odpowiedzi byly takie powazne to sporo osob zanudzilo by
sie na grupach.
A tak wogole to mam dla Ciebie taka rade : flet luzno ;-)

Pozdrawiam.

Dominik

Walka z kretami.
Kurkuma