kolka jelitowa

1. Data: 2004-05-29 22:52:29

Temat: kolka jelitowa
Od: "Anita" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie mieszkam w Polsce. Przyjechala do mnie Mama i mamy problem, dlatego
bylabym bardzo wdzieczna gdyby ktos mi odpowiedzial na pare pytan

Jak jest kolka jelitowa po angielsku?
Czy jest jakies lekarstwo ktore usuwa wzdecia i moge kupic za granica bez
recepty

Dziekuje
Anita

2. Data: 2004-05-30 07:11:27

Temat: Re: kolka jelitowa
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nu8uc.584586$Pk3.340682@pd7tw1no,
Anita <a...@s...ca>:

> Nie mieszkam w Polsce. Przyjechala do mnie Mama i mamy problem,
> dlatego bylabym bardzo wdzieczna gdyby ktos mi odpowiedzial na pare
> pytan

Moglas napisac, gdzie. Zagranica jest duza. Zakladam na podst. adresu, ze
Kanada.

> Jak jest kolka jelitowa po angielsku?

It's the colic.

> Czy jest jakies lekarstwo ktore usuwa wzdecia i moge kupic za granica
> bez recepty

Wzdecie to "gas".

Sprobuj Beanos - powinny byc w supermarkecie na polce kolo puszek z fasolka
;)

Ask for "gas relief" at your local drugstore. Czesto bedzie to cos z
dimethicone as active ingredient.

--
Robert

3. Data: 2004-05-30 22:24:00

Od: "Anita" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message
> Ask for "gas relief" at your local drugstore. Czesto bedzie to cos z
> dimethicone as active ingredient.--
> Robert
> User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Robert !
Dziekuje bardzo za pomoc

Anita z szczesliwa Mama

dusznosci
dlaczego puchnie
Konwertaza angiotensyny - gdzie zrobic takie badanie?
Wstrząśnienie mózgu
neurolog`;(