kolonoskopia i kontrast zalamany

11. Data: 2004-02-10 22:11:46

Temat: Re: kolonoskopia i kontrast zalamany
Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:c0aabl$9lk$1@news.telbank.pl...

> Jasne, przecież to straszna trucizna :)
> Gdy się przesadzi z solą, to organizm sam zareaguje poprzez odruch
wymiotny.

O to chodzi ze nie zawsze.

Twierdzisz ze sol nie jest trujaca? Odsylam do archiwum. Jakis czas temu
pisala tu dziewczyna ktora dla zartu zjadla 3 lyżki soli kuchennej, po czym
dostala masywnych obrzeków. nie wiem jak ta historia sie skonczyla ale wiem
ze zjedzenie okolo 6 duzych lyzek soli moze juz spowodowac smierc. Dla
ciekawosci dodam, ze jest to stara metoda ukrytego usmiercania niemowlat -
poprzez dodawanie duzych ilosci soli do mleka...

> [...]
> osolona tak, że prawie powoduje powoduje wymioty. Zbyt mało soli
spowoduje,
> że tylko oddamy dużo moczu z powodu wchłonięcia wody. A żeby się nie
> obciążać organizmu zbyt dużą ilością soli, na końcu nalezy właśnie wypić
> pewną ilość wody nieosolonej i zwymiotować. U mnie najlepiej wychodzi to
gdy
> wypijam 3 kubki i po każdym puszczam pawia wsadzając palce w gardło.
> Ostatnio za pierwszym razem wyszło dużo soli, potem wyraźnie czułem smak
> krwi i woda była lekko czerwonawa, a po 3 kubku woda była czysta.

wow. toz to super terapia. najpierw wymioty, jeszcze z krwia. czyste
zdrowie......

K.

12. Data: 2004-02-11 07:27:19

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawosci dodam, ze jest to stara metoda ukrytego usmiercania niemowlat -
> poprzez dodawanie duzych ilosci soli do mleka...

No tak. Nie wiedząc o co chodzi w tym zabiegu od razu stwierdzasz, że może
być trujący, Nie będę go tutaj całego opisywał, bo jak ktoś będzie ciekaw to
zapozna się dokładnie z literaturą, a zabieg jest dosyć skomplikowany.
Chodzi przede wszystkim o to, że podczas szankh prakszalany sól nie jest
wchłaniana przez układ trawienny, tylko przemywa go, na końcu wydostając się
falami poprzez odbyt, można by powiedzieć "z siłą wodospadu" :) Jesli by
ktoś wypił tyle osolonej wody i po prostu sobie usiadł, to może by mu mogło
zaszkodzić, ale tutaj właśnie chodzi o wykonywanie specjalnych ćwiczeń
ułatwiających przepływ osolonej wody przez układ.

> wow. toz to super terapia. najpierw wymioty, jeszcze z krwia. czyste
> zdrowie......

Krew bierze się właśnie dzięki odwróceniu kierunku przepływu powstałego na
skutek osmozy, co odtyka na zasadzie odwróconego syfonu kanały (min. kosmyki
jelitowe w dalszej części układu) którymi pobierane są substancje odżywcze.
Dzięki temu np. niestrawione resztki, które gdzieś się zatkały, zostają
wyciągnięte i zmyte.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

13. Data: 2004-02-11 13:24:38

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaszkodzić, ale tutaj właśnie chodzi o wykonywanie specjalnych ćwiczeń
> ułatwiających przepływ osolonej wody przez układ.

twierdzisz ze 3 szklankami wody z sola "przemyjesz" kilkaset m2 powierzchni
jelit bez wchloniecia zawartej w wodzie soli?

> [...]
odżywcze.
> Dzięki temu np. niestrawione resztki, które gdzieś się zatkały, zostają

ROTFL

Skad masz te teorie??? Odsylam do podrecznikow histologii i fizjologii...

K.

14. Data: 2004-02-11 14:12:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Feb 2004 14:24:38 +0100, Kusunto wrote:

> Skad masz te teorie??? Odsylam do podrecznikow histologii i fizjologii...

Przecież pisał skąd. Ma taką książkę:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

15. Data: 2004-02-11 15:38:50

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> twierdzisz ze 3 szklankami wody z sola "przemyjesz" kilkaset m2
powierzchni
> jelit bez wchloniecia zawartej w wodzie soli?

Czytaj uważnie proszę. 3 szklanki wody na końcu są nieosolone i służą do
zwymiotowania większości soli pozostałej w żołądku.

> Skad masz te teorie??? Odsylam do podrecznikow histologii i fizjologii...

Zajrzałem na jakąś stronę lekarską i tam było napisane, że jelito grube
służy do formowania kału. ROTFL :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Forum fizjoterapeuty
Zapraszamy do współpracy
somatotropina
uporczywy ból brzucha
UWAGA!!! dla osób chorych na choroby watroby, dróg żółciowych i przewodu pokarmowego