kolor moczu

1. Data: 2002-01-15 23:42:21

Temat: kolor moczu
Od: b...@y...com (blage) szukaj wiadomości tego autora

Moze pomyslicie, ze ze mna jest cos nie tak, ale...co tam.

Chodze codziennie taka sciezka, ktora teraz jest pokryta sniegiem. Naokolo
tej sciezki faceci codziennie zalatwiaja swoja, nazwijmy to, potrzebe
oddawania moczu, pozostawiajac po tym widoczne slady na sniegu.
I nie byloby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, ze (widze to po sladach) jest
wsrod tych facetow chyba jakis, ktory od dluzszego czasu regularnie
pozostawia po sobie slad moczu.... koloru przerazliwie intensywnie
rozowego...

Intryguje mnie taka sprawa: czy mocz u zdrowego czlowieka moze miec taki
niezwykly kolor, czy tez ten gosc jest powaznie chory a jeśli tak to co mu
jest???

2. Data: 2002-01-15 23:55:35

Temat: Re: kolor moczu
Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"blage" <b...@y...com> wrote in message
> Intryguje mnie taka sprawa: czy mocz u zdrowego czlowieka moze miec taki
> niezwykly kolor, czy tez ten gosc jest powaznie chory a jeśli tak to co mu
> jest???

Jesli jest rozowy to moze byc tylko krew w moczu. Przyczyn moze byc duzo, od
kamieni nerkowych po nowotwor pecherza moczowego...

Konrado_W

3. Data: 2002-01-16 00:22:47

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
od
> kamieni nerkowych po nowotwor pecherza moczowego...

Czesc
Albo porfiria...
Pozdrawiam Karolina

4. Data: 2002-01-16 00:58:57

Od: "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jest rozowy to moze byc tylko krew w moczu. Przyczyn moze byc duzo,
od
> kamieni nerkowych po nowotwor pecherza moczowego...
>
> Konrado_W
a moze lubi czerwone buraczki?
nik

5. Data: 2002-01-16 02:20:09

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> wrote in message
> a moze lubi czerwone buraczki?

To musi sporo wsuwac, skoro "od dluzszego czasu regularnie

6. Data: 2002-01-16 07:12:14

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

Ja chodze taka sama sciezka, ale tam jeden ze sladow moczu jest koloru
zielonkawego :)

Borys

7. Data: 2002-01-16 11:25:49

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dgn: kosmita

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

8. Data: 2002-01-16 13:18:51

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"NakaiSuzuki" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Dgn: kosmita

Niekoniecznie - to moze byc zoltaczka!

Konrado_W

9. Data: 2002-01-16 18:45:28

Od: "Paweł Harwacki" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

to kosmici tez na to choruja

10. Data: 2002-01-16 20:19:01

Temat: Re: kolor moczu-sprawdź po smaku
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

mu

Aby lepiej zdiagnozować, Musisz niestety również posmakować tego moczu, gdyż
od identyfikacji smakowej zależy bardzo wiele.
Jak będziesz perzechodziła tą ścieżką, po prostu weż ten z śniegiem do budzi
, skosztuj, a potem wróć na grupę i się pochwal. Jakoś pomożemy, w miarę
możliwości.

Ps. Też masz zainteresowania, oglądaś szczochy obcych faxcetów. FE

po spaniu - na ktory bok?
hemoroidy
Co to byli za spece?
szukam informacji o ...