kolor oczu a wada wzroku

1. Data: 2006-10-16 13:02:41

Temat: kolor oczu a wada wzroku
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom> szukaj wiadomości tego autora

może to głupie, ale...
właśnie odkryłem, że większość moich znajomych, którzy mają wadę wzroku,
posiadających ciemne, albo wręcz czarne oczy jest krótkowidzami
dziwne, ale to pewnie przypadek

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com

2. Data: 2006-10-16 13:44:17

Temat: Re: kolor oczu a wada wzroku
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.10.2006, o godzinie 15.02.41, na pl.sci.medycyna, Zygmunt M.
Zarzecki napisał(a):

> może to głupie, ale...
> właśnie odkryłem, że większość moich znajomych, którzy mają wadę wzroku,
> posiadających ciemne, albo wręcz czarne oczy jest krótkowidzami
> dziwne, ale to pewnie przypadek

Tam zyga... większość moich znajomych (w tym moja rodzina) ma minusy. Plusy
mają brązowi i czarni. :) Mimo wszystko ciekawe, czy jaki jest rozkład?

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2006-10-16 16:49:01

Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto wrote:

> [...]
> Pozdrawiam,
> *Habeck*
> /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
Generalnie większość mieszkańców Polski ma ciemne oczy...

4. Data: 2006-10-17 01:23:18

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałeś gdzieś czarne oczy? Chyba u górnika :)

5. Data: 2006-10-17 08:15:52

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.10.2006, o godzinie 03.23.18, na pl.sci.medycyna, Limcha
napisał(a):

> Widziałeś gdzieś czarne oczy? Chyba u górnika :)

U jednego też. :) Wiadomo, że chodzi o ciemnobrązowe... ale mówi się czarne
i tyle.

*Habeck*
- Schutzbach

6. Data: 2006-10-17 09:21:20

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałeś gdzieś czarne oczy? Chyba u górnika :)

brązowe, ciemnobrązowe, wręcz czarne

zyga
--
warning!