kolory DMC i inne

1. Data: 2003-10-15 19:57:29

Temat: kolory DMC i inne
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Po skonczeniu PoppiesWatercolor zabralam sie za IrysWatercolor. Poprosilam
kolezanke o kupno muliny i zamiast nr. 504 pani sprzedawczyni dala 3813. No
i mialam problem czy to bedzie ok, ale na str:
http://www.findstitch.com/resources/, ktora juz od dawna znam, ale jak sie
okazuje nie do konca, pod Floss color charts jest mozliwosc dobrania innych
kolorow tej samej firmy lub innych. Pewnie duzo z Was juz to zna ale moze
znajda sie jeszcze jakies "nieswiadome" (tak jak ja) i przyda im sie to. W
kazdym razie upewnilam sie, ze pani ze sklepu miala racje.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-10-16 08:26:27

Temat: Re: kolory DMC i inne
Od: "Ania" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniko dziękuję Ci bardzo. Nareszcie skończę obrazek do którego zabrakło mi
jednego koloru. Nie znałam tej strony i napewno będę z niej nie raz korzystać.
Jeszcze raz wielkie dzięki:))))))
Pozdr

Ania z Raszyna (W-wa)

Ubranka dla lalki