komary

1. Data: 2002-09-05 12:24:04

Temat: komary
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, wreszcie sie pozbieral nasz biol.uni-server.
Sluchajcie, czy u Was (tzn. poza Dolnym Slaskiem) tez sa takie kosmiczne
ilosci komarow? Wczoraj zagonily mnie do domu - lazly do oczu i nie dalam
rady sie odganiac. Cos koszmarnego. Oczu przeciez offem nie pociagne,
psiakostka, a w okulary nurkowe ze szklami korekcyjnymi inwestowac nie
chce. Jest jakis skuteczny smierdziel stacjonarny (swiece alibo cos)?
Przeeksperymentowal moze ktos na sobie? Bo cos w tym obrodzie chcialoby sie
jeszcze zdzialac.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2002-09-05 12:36:33

Temat: Re: komary
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" napisala:
(...)

> Jest jakis skuteczny smierdziel stacjonarny (swiece alibo cos)?
> Przeeksperymentowal moze ktos na sobie? Bo cos w tym obrodzie chcialoby sie
> jeszcze zdzialac.

Kupiłam w Ikei coś takiego jak znicze nagrobne. Wygląda jak na zaduszki
ale działa.

Krycha&Co(ty)

3. Data: 2002-09-05 12:39:32

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in

> Kupiłam w Ikei coś takiego jak znicze nagrobne. Wygląda jak na
> zaduszki ale działa.

W jakim promieniu od jednego znicza jest skuteczne? I jak szybko dziala?
Ikea niedaleko, wiec moze zdaze zanim mnie wyssaja :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

4. Data: 2002-09-05 13:00:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:

> W jakim promieniu od jednego znicza jest skuteczne? I jak szybko dziala?

Działa chyba od razu, ale muszę być blisko znicza i cały czas uważam, żeby
się nie przypiec. Gdzieś widziałam pochodnie, może to wygodniejsze,
ale nie sprawdzałam skuteczności.

> Ikea niedaleko, wiec moze zdaze zanim mnie wyssaja :-)

Te jesienne wogóle jakieś wredne, upolowały mnie w nocy :-(

Krycha wyssana

5. Data: 2002-09-05 13:12:17

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Działa chyba od razu, ale muszę być blisko znicza i cały czas uważam,
> żeby się nie przypiec.

Kurcze, mam wizje, jak strzyge trawnik ze zniczem zamocowanym na glowie...

> Te jesienne wogóle jakieś wredne, upolowały mnie w nocy :-(

Straszne sa, w lecie nie bylo takich wrednych. Off wystarczal. Te sa jakies
zdesperowane - moze czuja juz zime i chca nabrac na zapas. Wczoraj zyskalam
26 babli tylko na kostkach u nog. Ciekawe, co bedzie pierwsze: anemia czy
wstrzas uczuleniowy?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2002-09-05 14:48:33

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> Działa chyba od razu, ale muszę być blisko znicza i cały czas uważam, żeby
> się nie przypiec. Gdzieś widziałam pochodnie, może to wygodniejsze,
> ale nie sprawdzałam skuteczności.

"Daj czlowiekowi zapalke, a bedzie mu cieplo przez chwile.
Podpal go, a bedzie mu cieplo przez reszte jego zycia."
Czy to tak dziala?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2002-09-05 16:49:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...
> [...]
>
> Wczoraj zyskalam
> 26 babli tylko na kostkach u nog. Ciekawe, co bedzie pierwsze: anemia czy

Obawiam się, że pierwsza jest kawa na klawiaturze:-)))))) Wizja znicza na
głowie - jest po prostu oszałamiająca...

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2002-09-05 18:58:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że pierwsza jest kawa na klawiaturze:-)))))) Wizja znicza
na
> głowie - jest po prostu oszałamiająca...

Pijesz kawę o tej porze?
Ja już ją odstawiłem z rok temu, nie mogę po niej zasnąć.
A znicz na głowie, nie powiem, zdaje się, że w filmach japońskich można
podejrzeć jak to robią. Do drewnianego krążka są przyczepione tasiemki a
na nim zamocowane lampki.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

9. Data: 2002-09-05 19:58:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Sluchajcie, czy u Was (tzn. poza Dolnym Slaskiem) tez sa takie kosmiczne
> ilosci komarow? Wczoraj zagonily mnie do domu - lazly do oczu i nie dalam
> rady sie odganiac.
:)
od dwoch wieczorow rowniez i u nas chmary komarow
niewielkiech ale bardzo krwiozerczych

. Jest jakis skuteczny smierdziel stacjonarny (swiece alibo cos)?
> Przeeksperymentowal moze ktos na sobie? Bo cos w tym obrodzie chcialoby
> [...]
:)
dzien teraz duzo krotszy
aby sie wyrobic z planem i nie dac sie zezrec komara
ubieram sie w kurtke przeciwdeszczowa z kapturem
a na twarz zakladam....
przylbice z plexi oslaniajaca mi cala twarz z trzech stron
:)
wyglada to troche kosmicznie
ale spokojnie dalej robie swoje
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

10. Data: 2002-09-05 20:22:28

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

> Sluchajcie, czy u Was (tzn. poza Dolnym Slaskiem) tez sa takie kosmiczne
> ilosci komarow?

U mnie nie ma komarów z Czech, miałem za to od niedzieli do środy zapachy z
Ukrainy:-)
Do dziś wszystko szare, a deszczu jak nie było tak nie ma:-(

Pozdrawiam
p...@r...pl

borowki brusznice
Ktokolwiek widział ktokolwiek wie