komentatorzy wg migalskiego

1. Data: 2009-05-21 15:18:43

Temat: komentatorzy wg migalskiego
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Jak z tymi rolami radzą sobie pana zdaniem występujący publicznie
politolodzy?

90 procent komentatorów ani nie opisuje rzeczywistości, ani jej nie
tłumaczy. A najgorzej jest z prognozowaniem. Nawet jeśli próbują, to im
się kompletnie nie udaje. Ja też w prognozach parokrotnie się pomyliłem,
ale każdemu może się zdarzyć.

Jeśli pan ma rację i komentatorzy nie analizują ani nie wyjaśniają, to
co właściwie robią przed mikrofonami?

Przede wszystkim taki komentator zachwyca się, że w ogóle jest. Na
przykład Wawrzyniec Konarski wygląda na tak zachwyconego samym faktem,
że przemawia, że ktoś go ogląda, że nie skupia się na tym, czy to, co
mówi, ma w ogóle jakiś sens.

Może powinien zatrudnić jakiegoś specjalistę od wizerunku dla siebie?

Też by go nie słuchał. Tak bardzo jest zakochany w sobie z wzajemnością,
że każdą uwagę potraktowałby jako atak na siebie i swoją rodzinę.
Zdecydowana większość komentatorów zajmowała się w czasach rządów PiS
oburzaniem się, prezentowaniem osobistego nastawienia.

Na czym to osobiste nastawienie miałoby polegać?

Na mówieniu, jak obrzydliwy jest dla nich Jarosław Kaczyński, jak
fatalnie się czują, kiedy widzą "gęby" ludzi Samoobrony, jaki wstyd
odczuwają przed całą Europą, widząc w rządzie Romana Giertycha. To nie
jest opis rzeczywistości ani próba jej wytłumaczenia. Komentatorstwo w
Polsce jest toczone rakiem emocjonalności, egzaltacji. Wyjątek stanowi
kilku fantastycznych komentatorów, część już wymieniłem. Dodałbym do tej
grupy jeszcze Eryka Mistewicza. Oni próbują zrozumieć rzeczywistość.
Reszta się na tę rzeczywistość oburza albo się nią zachwyca. A to są
tylko emocje.

http://www.rp.pl/artykul/2,306221_Migalski__Ornitolo
g_chce_latac.html

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

2. Data: 2009-05-21 15:22:32

Temat: Re: komentatorzy wg migalskiego
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy>

[...]
> Dodałbym do
> tej grupy jeszcze Eryka Mistewicza.
[...]

Tego od Tuska jako nowego wcielenia Kuronia?

Saulo

3. Data: 2009-05-21 15:31:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R <t...@n...sieciowy>
>
> [...]
> [...]
>
> Tego od Tuska jako nowego wcielenia Kuronia?

nie dotarłem do tej narracji

4. Data: 2009-05-21 15:41:24

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy>

> nie dotarłem do tej narracji

to chyba było wtedy, kiedy zachciało ci się zapoznać z kretem:

http://www.tvn24.pl/12690,1600893,0,1,tusk-to-nowy-k
uron-boki-zrywac,wiadomosc.html

saulo

5. Data: 2009-05-21 16:14:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R <t...@n...sieciowy>

> to chyba było wtedy, kiedy zachciało ci się zapoznać z kretem:
>
> http://www.tvn24.pl/12690,1600893,0,1,tusk-to-nowy-k
uron-boki-zrywac,wiadomosc.html

brzmi zaraźliwie :)

6. Data: 2009-05-25 09:34:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> [...]

Palikotyzacja mediów.

Komentaorzy o ktorych mówi Migalski to zwyczajni klakierzy, agenci wpływu.
Oni nie mają tłumaczyć ludziom czegokolwiek,
oni mają nakrecać negatywne emocje i ogłupiać ludzi,
tak jak Niesiołowski czy Palikot.
Pozdr,
Duch

hihihi :)
Bezstresowe wychowanie krzywdzi dzieci
Jak Walesa utracil przychylnosc mediow
PFERDEK...
Zgadnijcie, kto to (zdjęcie z 1972 roku)