kominek

1. Data: 2004-04-17 21:41:05

Temat: kominek
Od: j...@h...pl (Jerzy) szukaj wiadomości tego autora

Tu jestes chuju!

Chce cie zlamasie poinformowac, ze wlasnie zaczynam pisac doniesienie do
prokuratury.
Mam nadzieje, ze szybko cie znajda.
Obys w piekle przez komin wychodzil kutasie!

Normalnym na grupie jak sa tacy tutaj:

Moja dziewietnastoletnia corka się leczyła od sierpnia ub.r.
psychiatrycznie.
Lekarz zdiagnozowal u niej depresje. Towarzyszyly jej rowniez silne stany
lekowe.
Przyjmowala m.in. Lorafen.
Bardzo czesto zachodzila do internetu, gdyz ze wzgledu na stany lekowe,
unikala kontaktow z ludzmi.

Wczoraj, 16 kwietnia dokonala proby samobojczej na szczescie nieudanej.
Przebywa w szpitalu.
Zostawila bardzo dlugi list.
W jednym miejscu pisze:

"Nie ma juz dla mnie ratunku, tatusiu. Mial racje Kominek z grupy
psychologicznej, ktory napisal, że uleczyc moze mnie tylko sznur i hak"

Nie wiedziałem, co to za grupa psychologiczna - myslalem, ze jakas sekta.
Dzisiaj, po powrocie ze szpitala od corki zajrzałem do Outlooka Joasi i
zrozumialem.

No kurwa mac jak mozna takiego kretyna miedzy ludzmi trzymac?

Wszystkim na tej grupie:
To ma byc grupa psychologiczna????

Gdzie byliscie barany gdy pojawił się tu Kominek?
Czy powiedzial mu ktos wprost, że jest zwyklym chamskim chujem, czy sie
pochowaliscie w krzaki?
Czemu mu jeszcze komplementy prawicie, debile?

Jerzy Kaminski

1. Data: 2004-04-17 21:57:55

Temat: Re: kominek
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@h...pl (Jerzy) wrote in

> Tu jestes chuju!

A kuku ;-)

> Chce cie zlamasie poinformowac, ze wlasnie zaczynam pisac doniesienie
> do prokuratury.
> Mam nadzieje, ze szybko cie znajda.

W doniesieniu napisz, ze mozna mnie znalezc piszac do mnie maila na priva.
k...@o...org.pl
Mieszkam w Warszawie.

Zaoszczedzisz im duzo czasu. Po co maja mnie szukac, skoro ja sie nigdzie
nie chowam?:)
Jako porzadny obywatel stawie na kazde wezwanie prokuratury.

> Moja dziewietnastoletnia corka się leczyła od sierpnia ub.r.
> psychiatrycznie.
> Lekarz zdiagnozowal u niej depresje.

Ciekawe kto lub co bylo tego przyczyna...

> Towarzyszyly jej rowniez silne
> stany lekowe.
> Przyjmowala m.in. Lorafen.

...srodek, o ktorym byla mowa w jednym z niedawnych postow...

> "Nie ma juz dla mnie ratunku, tatusiu. Mial racje Kominek z grupy
> psychologicznej, ktory napisal, że uleczyc moze mnie tylko sznur i
> hak"

Pomoglo?

> Czemu mu jeszcze komplementy prawicie, debile?

Najpierw troche o mnie poczytales, a pozniej to napisales?:)

To juz bylo, ale podobasz mi sie trollu.
Zostan;)

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Jestem zdrowy, bo nigdy nie jem na czczo

1. Data: 2004-04-17 22:07:34

Od: "marcin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@h...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie byliscie barany gdy pojawił się tu Kominek?
> Czy powiedzial mu ktos wprost, że jest zwyklym chamskim chujem, czy sie
> pochowaliscie w krzaki?
> Czemu mu jeszcze komplementy prawicie, debile?

na pl.soc.seks sie znudzili tym matolem
to sie tu przypaletal

1. Data: 2004-04-17 22:38:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy:
> Chce cie zlamasie poinformowac, ze wlasnie zaczynam pisac
> doniesienie do prokuratury.
> Mam nadzieje, ze szybko cie znajda.
> Obys w piekle przez komin wychodzil kutasie!

Tu masz niektore dane tego palanta:

IP: 82.210.144.92

Dane providera:
ASTERCITYNET
OTN Domaniewska IP assignment
Aster City Cable Sp z o.o.
Domaniewska 41 02-672 Warsaw

Doniesienie o aktywnosci Kominka skieruj zwlaszcza do providera
internetu na adres: a...@a...net.

Heh, nawet nie wiedzialem ze ten kretyn pisuje ostatnio ze stolicy.

--
Czarek

1. Data: 2004-04-17 23:21:59

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in news:c5sbgp$t8q$1@news.onet.pl:

> Tu masz niektore dane tego palanta:

Taki stary wyjadacz, a dal sie nabrac na posta drugorzednego trolla.

A wystarczylo poczytac watek, o ktorym on pisal i wiedzialbys, ze zadna
corka nie prosila o pomoc, hehehehehehehe.

Kocham te grupe!
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Rewolucja nie ma racji bez powszechnej masturbacji

1. Data: 2004-04-18 03:15:49

Od: "marcin kwiatkowski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

Informuje, że powyzszy wpis jest tylko fikcja literacka.
Jakiekolwiek podobienstwo do osob, wydarzen lub rzeczy jest przypadkowe.

Umieszczenie tu tego postu było przypadkiem.
Jesli ktokolwiek poczul się urazony - przepraszam.

Uzycie niecenzuralnych slow wynikalo z mojego gwaltownego wzburzenia,
zwiazanego z moja wlasna, majaca jakis czas temu proba samobujcza w reakcji
na podobne sformulowania w internecie.

Nie rozumiem jak mozna komus choremu sugerowac samobojstwo.

Obawiam sie, ze wiele osob moglo jednak wziac sobie do serca tego typu
okrutne slowa i obawiam sie, ze moglby to byc prawdopodobny scenariusz.
Tak bylo niedawno w moim wypadku.
Stad moje wzburzenie.

Autor tego postu.
Jerzy

1. Data: 2004-04-18 03:37:30

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marcin kwiatkowski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in

> Nie rozumiem jak mozna komus choremu sugerowac samobojstwo.

Ja tez tego nie rozumiem, ale jesli mozesz to rzuc sie pod pociag.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Re: Border Line
Re: Czy bdsm to dewiacja ?