komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie

11. Data: 2007-04-24 05:20:05

Temat: Re: komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bodzio" <b...@g...pl> wrote in message
news:f0jjjo$664$1@inews.gazeta.pl...

Myślisz sqrwielu, że można bezkarnie napadac cudzego kompa?
Poszukają ciebie, parchu.

12. Data: 2007-04-24 06:48:16

Od: MU <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 02:39, "bodzio" <b...@g...pl> wrote:

> ale..ale... moze faktycznie mam nerwice, prowadze nocny tryb zycia(Chodze
> spac o 3, upijam sie co weekend, w dzien rzadko wychodze z domu bo ciagle
> stercze przed kompem,

Człowiek XXI wieku ;)

> w dodatku jak sie zauraczam w jakiejs dziewuszce to
> ciagle o niej myśle-czy to nie natręstwo?)

Onanista ;)

Wyjdź Bodzio, ćwicz zdolności inter-personalne :)

MU

13. Data: 2007-04-24 08:45:05

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bodzio <b...@g...pl> napisał(a):

>dodatku jak sie zauraczam w jakiejs dziewuszce to
> ciagle o niej myśle-czy to nie natręstwo?)

nie, biologia ;-))

zdrowy jestes jak ryba, wyczuwasz sytuacje, moze troszke wrazliwszy niz
standardowy facet-troglodyta ;-))))))

h.

14. Data: 2007-04-24 12:02:45

Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "bodzio" <b...@g...pl> wrote in message
>
> Myślisz sqrwielu, że można bezkarnie napadac cudzego kompa?
> Poszukają ciebie, parchu.

bije Ci na głowe czy co? :>

15. Data: 2007-04-24 12:04:31

Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Onanista ;)

onanista ale chyba raczej intelektualny, bo bije się ale bardziej z myślami
;)

Re: test
CUDOWNE CHWILE
Wegetacja