koncentracja

1. Data: 2002-09-10 16:36:56

Temat: koncentracja
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie moze jakies srodki (skuteczne) pomagajace w koncentracji?Czeka mnie
ciezka sesja a mialam rok przerwy w nauce i jakos ciezko mi sie wdrozyc w to
wszystko. Co zrobic zeby moje mysli nie uciekaly w tysiace kierunkow podczas
nauki????
Kropelka

2. Data: 2002-09-10 17:12:04

Temat: Re: koncentracja
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciezka sesja a mialam rok przerwy w nauce i jakos ciezko mi sie wdrozyc w
> wszystko. Co zrobic zeby moje mysli nie uciekaly w tysiace kierunkow

aby poprawic pamięc trzeba pic minimum dwa litry dziennie wody mineralnej
niegazowanej! Mozna dodatkowo zaopatrzyc w lecytyne.

3. Data: 2002-09-10 17:30:31

Od: "altair" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> aby poprawic pamięc trzeba pic minimum dwa litry dziennie wody mineralnej
> niegazowanej! Mozna dodatkowo zaopatrzyc w lecytyne.
> pozdrawiam

Potwierdzam lecytyne.Zazywalam w czasie sesji egzaminacyjnych.
Czlowiek nie jest zmeczony i lepiej sie koncentruje.I ma wieksze checi do
nauki :)

pozdr.
magda

4. Data: 2002-09-10 18:14:00

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dorita" <d...@t...pl> wrote in news:all8sq$jnt$1@news.onet.pl

> aby poprawic pamięc trzeba pic minimum dwa litry dziennie wody
> mineralnej niegazowanej!

wody ? aż 2 L ?

Czy to moze być woda mineralna gazowana, zwykły sok, czy chodzi o ilośc
przyjmowanych płynów wogule ?

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

5. Data: 2002-09-10 18:28:26

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości
> "Dorita" <d...@t...pl> wrote in news:all8sq$jnt$1@news.onet.pl

> wody ? aż 2 L ?

\Co to jest 2 litry???? o wiele wiecej dziennie wypijam. Najczesciej
niegazowanej vitalinei albo naturalnie gazowanej (czyli bardzo delikatnie)
muszynianki.
Wiec woda raczej mi juz nie pomoze
ale lecytyne sobie kupilam:) I bede pila... pyszna jest hehehe

6. Data: 2002-09-10 18:38:43

Od: "Lukasz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy taka lecytyne mozna stosowac bez ograniczen, tzn caly rok czy moze to
miec jakies skutki uboczne?

7. Data: 2002-09-10 20:03:56

Od: "altair" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy taka lecytyne mozna stosowac bez ograniczen, tzn caly rok czy moze to
> miec jakies skutki uboczne?

Jest to naturalny srodek - wyciag z soi wiec nie szkodzi i mozna go caly rok
stosowac.Jest dostepny i w tabletkach i w plynie - w plynie lepszy bo
podobno (opinia farmaceuty) lepiej sie wchlania do organizmu.
Sa rozne rodzaje np z dodatkiem witamin.Polskie i zagraniczne.
Polskie to np Lecitan i jest stosunkowo tani w granicach 15-18zl (chyba
okolo 300ml).
Buerlecythin jest zagraniczne i z dodatkiem witamin.Widzialam ostatnio
litrowa za okolo 50zl(250ml kosztuje okolo 20zl). Zazywa sie codziennie 3
lyzki (wg dawkowania) ale ja zazywalam 2 razy dziennie i starczylo :)
pozdr.
magda

8. Data: 2002-09-11 02:51:37

Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora