koncentracja

1. Data: 2001-09-07 14:00:57

Temat: koncentracja
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze mi powiedziec w jaki sposob poprawic zdolnosc koncentracji uwagi?
jak pozbyc sie wiecznego rozkojarzenia?
chodzi mi o jakis cwiczenia albo cos w tym rodzaju.

1. Data: 2001-09-07 14:36:41

Temat: Re: koncentracja
Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba obudzić w sobie zainteresowanie wykonywanymi czynnościami..? :)

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # mailto:d...@c...pl #
## http://deimos.civ.pl # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

1. Data: 2001-09-07 17:35:55

Temat: Odp: koncentracja
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
To pytanie, tylko w nieco innej formie pojawilo sie juz kiedys na liscie.
Nie bylem jednak pewien, czy odpowiadajac na poprzedni list moge cos
doradzic. Ale widze, ze problem sie powtarza. Mysle tez, ze to dotyczy wielu
osob, tylko nie kazdy ma odwage o tym porozmawiac na forum grupowym.
Mniejsza o to.
Lekarstwem, ktore ja stosuje od lat jest medytacja wedlug starojaponskiej
filozofii ZEN. Jest jednak powazny problem, ze nie mozna tego robic bez
przygotowania i doradzanie nie koniecznie bedzie tu recepta czy lekarstwem.
Jednak jedno co jest pewne, to fakt iz samotne siedzenie i proba wylaczenia
sie od swiata zewnetrznego uspokaja, a w efekcie przynosi to mozliwosc
wiekszej koncentracji. Radze sprobowac, narazie powoli, spokojnie, a potem
juz z odpowiednia wiedza i doswiadczeniem isc dalej. Widza i doswiadczenie
przyjda z czasem jesli tylko czlowiek chce to poznac i szukac.
Pozdrawiam, Jacek
PS. Zapraszam do korespondencji na priva.
Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-07 19:13:17

Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

A cos stosunkowo szybkiego, skutecznego i dla smiertelnikow ??? ;D

DruG

1. Data: 2001-09-07 19:19:47

Od: <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos moze mi powiedziec w jaki sposob poprawic zdolnosc koncentracji
uwagi?
> jak pozbyc sie wiecznego rozkojarzenia?
> chodzi mi o jakis cwiczenia albo cos w tym rodzaju.

**** w tym celu nalezy przestac palic marihuane

pozdrawiam Pakuszka
i...@g...pl

1. Data: 2001-09-07 22:42:00

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja medytuję. Ubolewam, że coraz rzadziej mam na to czas. Kiedyś codziennie,
teraz co jakiś czas. Stosuję równiez metody relaksacyjne. Pozdrawiam!

Elizabeth

człowkiek = ?
Psycholog na rozmowie kwalifikacyjnej
Poczucie bepieczenstwa