kondycja fizyczna i psychiczna

1. Data: 2003-06-11 08:52:25

Temat: kondycja fizyczna i psychiczna
Od: "marcin" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!

mam pytanie...czy są jakieś środki dostępne w aptekach bez recepty na
poprawienie stanu psychicznego i fizycznego . nie chodzi o środki na
depresję tylko na ozywienie umysłu i ciała. Ostatnio często mam problemy z
tym żeby nie zasnąć na stojąco. Muszę pić dużo kawy, choć jej nie znosze,
poonieważ kawa jest bleeee! i wariuje mi żołądek. Ale żeby w pracy normalnie
funkcjonować muszę to robić. Nie pomaga spanie nawet po 10 h na dobę.
Cierpię na tę przypadłość głównie z tego powodu że poprostu nie mam tzw.
"pary". Zanikła motywacja to życia i choćby znalezienia sobie innej pracy
(nie powiem gdzie pracuje, dodam tylko że w pewnym rodzaju kołchozu;)).
Cierpie na tym ja, moja rodzina i dziewczyna.
A jeśli nie ma na to środków farmaceutycznych to może są jakieś domowe
sposoby.
Kiedyś jak zdawałem sesje na studiach brałem jakiś środek na miażdżycę. Niby
pomogło bo wiedzę chłonąłem szybko i sprawnie. Nie musiałem spać, choć jak
chciałem to spałem bez problemu. A może mi sie tylko wydaje..a wpłyneło to
na moją podświadomość...
Dodam jeszcze że pracuje na 3 zmiany i śpię dużo ale za to nieregularnie.
Poradzcie cos. Please!!!!Help!!!

--

pozdrawiam...
Marcin

2. Data: 2003-06-11 11:46:02

Temat: Re: kondycja fizyczna i psychiczna
Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marcin" <e...@g...pl> wrote in message
> Witam grupowiczów!

[...ciach...]
> Cierpię na tę przypadłość głównie z tego powodu że poprostu nie mam tzw.
> "pary".
[...ciach...]
> Cierpie na tym ja, moja rodzina i dziewczyna.
> A jeśli nie ma na to środków farmaceutycznych to może są jakieś domowe
> sposoby.

Miałem podobnie. Mnie pomoglo rzucenie palenia i zmiana diety na zdrowszą.
Nie pchaj się w farmę! To nie rozwiązuje problemu.

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

3. Data: 2003-06-11 18:20:55

Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pomaga Bodymax - brałem przez miesiąc - niestety nie poczułem
różnicy, może jedynie w portfelu. Może na mnie nie działa ?
Ale podobno środki z wyciągiem z żeń-szenia pomagają.

Nie bierz tylko lecytyny - nie pomaga osobom poniżej 55 roku życia.

pzdr
LN

4. Data: 2003-06-11 19:10:47

Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marcin napisał:

> mam pytanie...czy są jakieś środki dostępne w aptekach bez recepty na
> poprawienie stanu psychicznego i fizycznego . nie chodzi o środki na
> depresję tylko na ozywienie umysłu i ciała.
Moja standardowa odpowiedz: kup sobie buty do biegania i biegaj. Postaw
sobie jakis cel (typu: przebiegniecie 10km) i badz konsekwentny w jego
realizowaniu. Wiem, ze na poczatku ciezko sie zmusic ale to na prawde
dziala - sam bedziesz zdziwiony ogromna poprawa stanu fizycznego i
psychicznego.

Pozdrawiam

Piotrek

Wysypka na stawach kolanowych i łokciach..
aparat USG
epilepsia
Białaczka..
lek na depresję :-)