konflikt praca-rodzina

1. Data: 2002-06-17 18:45:39

Temat: konflikt praca-rodzina
Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, witam wszystkich. Z góry uprzedzam, iż jestem tu po raz pierwszy, ale
mam nadzieję, że trafiłam po dobry adres ;) Zagnała mnie tu desperacka potrzeba
pomocy od bratnich dusz, które tak jak ja mają coś wspólnego z psychologią.
Poszukuję jakichkolwiek materiałów (w jęz. polskim) dotyczących konfliktu praca-
rodzina i rodzina praca, skal na ten temat, etc. Czy wiecie kto się w Polsce
tym zajmuje, gdzie mogę szukac materiałów. Liczę na każdą pomoc. z góry ogromne
dzięki :) Sylwia

1. Data: 2002-06-17 21:47:10

Temat: Re: konflikt praca-rodzina
Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <7...@n...onet.pl>, s...@w...pl
says...

1. Data: 2002-06-17 21:49:39

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <ic5070_@/wp.pl> wrote in message

Twoje milczenie jest takie wymowne.

Saulo

1. Data: 2002-06-19 21:26:07

Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> "Marsel" <ic5070_@/wp.pl> wrote in message
>
> Twoje milczenie jest takie wymowne.
>
> Saulo

nie nie, to pomyłka,zaklikało, za furczło i sie wysłało..
a moze jednak miałem cos napisac.. ale widac i tak to nikogo nie
interesuje.
a szkoda, to ciekawy temat

Marsel

1. Data: 2002-06-19 21:31:47

Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <<..> ale widac i tak to nikogo nie
> interesuje.
> a szkoda, to ciekawy temat

a juz dosadniej
jesli dzisiajsza młodzizy (tu wyrazam pokrzywionym wskazujacym) nie ma
pojacia o tych sprawach to marna przyszłosc wróze naszemu narodowi.. i
gospodarcza i demograficzną
;) .. a moze :-(

Marsel

1. Data: 2002-06-19 21:37:20

Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marsel" <<..> ale widac i tak to nikogo nie

a z trzzeciej strony, to nawet dobrze swiadczy o jednostakch
stanowiacych te grupę,
ze nie podejmuja sie duskusji na temat, o którym nie maja pojacia..
wyjatek od reguły czy strach przed konkretami?
M.

1. Data: 2002-06-20 10:58:54

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel w news:aeqtcg$saa$1@news.onet.pl...
/.../
> [...]
> ze nie podejmuja sie duskusji na temat, o którym nie maja pojacia..
> wyjatek od reguły czy strach przed konkretami?

:)).
Sądzę, że jest jeszcze czwarty powód. Sylwia poprosiła o materiały,
o gotowce na temat "konfliktu praca-rodzina i rodzina praca",
a z tym może być kłopot. (może Elizabeth?)
"Pracowników" tu na grupie - jak na lekarstwo (!:), nie mówiąc o tym,
że chmara tych bez pracy nie ma klawitorów.

Może więc Sylwio, sprecyzujesz problem jaki Cię dręczy, a my tu
z Marselem postaramy się coś z tego wygłaskać :) ę???

All

Sszczescie jako choroba?
US : egzaminy
Choroba
Gdzie zdobyć książkę "Racjonalna terapia zachowania"?
zazdrosc....