konflikt rh

1. Data: 2003-03-04 12:03:50

Temat: konflikt rh
Od: "Kosiulina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam grupę krwi A RH- ( minus) mąż ma A RH+ (plus). Po urodzeniu córki nie
dostałam żadnych przeciwciał ponieważ stwierdzono że córka ma moją grupę
krwi.
Teraz planuję drugie dziecko i szczerze mówiąc trochę się boję. Właśnie
przeczytałam w necie że pierwsze dziecko rodziców mających konflikt rh
urodzi się zdrowe i z grupą krwi ojca - czyli rh+ . Po przeczytaniu tego
zwątpiłam.
Napiszcie mi jak to jest z tym rh, i czy w tym wypadku decydować się na
drugie dziecko.

pozdrawiam
Ewelina

2. Data: 2003-03-04 12:09:38

Temat: Re: konflikt rh
Od: "Justysi@W" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kosiulina" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zwątpiłam.
> Napiszcie mi jak to jest z tym rh, i czy w tym wypadku decydować się na

Witam!!!

U moich rodzicow byla taka sama sytuacja. Ja mam grupe krwi taty, czli A RH+
i brat prawdopodobnie tez bo nie robil jeszcze badan. Kiedy moja mama
urodzila mnie nie dostala przeciwcial ale lekarz powiedzial, ze miedzy
jednym a drugim dzieckiem powinno byc 5 lat roznicy bo zwieksza to pewnosc,
ze dziecko bedzie zdrowe. I tak tez rodzice zrobili. Teraz jest okazem
zdrowia. Przeciwciala dostawala w ciazy z moim bratem.

Justysi@W z miasta nad Brdą

j...@p...fm

3. Data: 2003-03-04 15:28:08

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi rodzice urodzili 2 dzieci pod rzad (odstep roczny) przy konflikcie i nic
sie nie stalo. Lekarze sobie poradza, nie wiem dlaczego w XXI wieku ludzie
jeszcze takie pytania zadaja. Wszyscy sa zdrowi.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

4. Data: 2003-05-01 20:52:42

Od: "Ela" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwątpiłam.
> Napiszcie mi jak to jest z tym rh, i czy w tym wypadku decydować się na

Ja mam RH - a mój mąż ma RH +. Pierwsze dziecko ma RH +, a drugie Rh -.
Kolejność dzieci nie ma znaczenia przy dziedziczeniu znaku Rh. Jeżli Wasza
pociecha miała RH - przeciwciała nie były potrzebne i kolejne dziecko ma
szanse bycia zdrowym tak, jakby to było Wasze pierwsze lub jakbyś dostała
przeciwciała po urodzeniu dzidziusia z RH dodatnim. Życzę powodzenia
Ela

karmienie piersią a ciąża
Albothyl-globulki
Czysto prawne pytanie...