koniec lata

1. Data: 2004-09-14 20:28:02

Temat: koniec lata
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i już chyba ostatnie w tym roku sierpniowo-wrześniowe fotki powiesiłam.
Coraz mnie kwiatów już niestety :((

Kaśka
-------
http://www.softel.com.pl/~kattka/

2. Data: 2004-09-14 21:58:48

Temat: Re: koniec lata
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> No i już chyba ostatnie w tym roku sierpniowo-wrześniowe fotki powiesiłam.
> Coraz mnie kwiatów już niestety :((

piękne

pozdr
Ania

3. Data: 2004-09-14 22:27:46

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> No i już chyba ostatnie w tym roku sierpniowo-wrześniowe fotki powiesiłam.
> Coraz mnie kwiatów już niestety :((

Obejrzałam i muszę ochłonąć.
Śliczne te Twoje rośliny.
Asclepias piękny ,a galtonie oszałamiające, nie mówiąc o Abraham derby .
Miłe to Twoje zakończenie lata.

Pozdrawiam TeresaR

4. Data: 2004-09-15 06:55:25

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał

> No i już chyba ostatnie w tym roku sierpniowo-wrześniowe fotki powiesiłam.
> Coraz mnie kwiatów już niestety :((

Rośliny i zdjęcia piękne. Widzę, że Wiesia dostarczyła Ci dzwonek (czy sama
gdzieś trafiłaś?). Taki sam żywokost kupowałyśmy w Santocku.
Pozdrawiam
Majka

P.S. W czerwcu ub. roku dałaś mi 3 szt. szałwi muszkatołowej (S. sclarea?).
Rosły i kwitły tego lata przepięknie. Są super i wiele osób pyta o nie.
Zbieram
nasiona. Czy siać teraz czy wiosną? Ta druga szałwia
(włochata -argentea? ) żyje, ale stoi w miejscu. Nie kwitnie, liści jej nie
przybywa. Coś jej jest?

5. Data: 2004-09-15 06:57:44

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.09.2004, o godzinie 22.28.02, na pl.rec.ogrody, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

> No i już chyba ostatnie w tym roku sierpniowo-wrześniowe fotki powiesiłam.
> Coraz mnie kwiatów już niestety :((

Jestem pod wrażeniem (szczególnie widoczków, bo pokazują oszałamiający
przepych ogrodu). Z ciekawości: ile metrów ma ogród i gdzie jest położony?
Sama projektowałaś i dokonywałaś doboru gatunków? Ile casu zajęło założenie
tak ślicznego ogrodu? Przepraszam za te wszystkie pytania, ale sama
rozumiesz.... (zazdrość ;-)))))) )

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

6. Data: 2004-09-15 07:04:44

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Freesia" <F...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jestem pod wrażeniem (szczególnie widoczków, bo pokazują oszałamiający
> przepych ogrodu). Z ciekawości: ile metrów ma ogród i gdzie jest położony?

Zagospodarowane jest ok 20 arów, drugie tyle do zagospodarowania. Mieszkam
na Żuławach.

> Sama projektowałaś i dokonywałaś doboru gatunków?

Jak to szumnie brzmi :))). To żaden projekt, kupowałam i sadziłam, kupuje
dostaję i sadzę, wszystko po kolei co tylko mogę zdobyć i na ile mi kasy
wystarcza :))

>Ile casu zajęło założenie
> tak ślicznego ogrodu?

Pierwsze rośliny sadziliśmy 9 lat temu, ale to były jakieś 3 krzaczki,
iglaczki rocznie, potem coraz więcej. Nie zaczynałam od pustyni, ogród jest
po babci, ale tylko stare drzewa owocowe zostały, troche bylin, malutko,
kilkanaście, reszta to moja i meża zasługa :))

>Przepraszam za te wszystkie pytania, ale sama
> rozumiesz.... (zazdrość ;-)))))) )

Nie masz czego ogród na zdjęciach wygląda zdecydowanie lepiej niz na żywo,
no i zdjęcia dobierane są, brzydkie idą na bok :))

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-09-15 07:49:01

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Rośliny i zdjęcia piękne. Widzę, że Wiesia dostarczyła Ci dzwonek (czy
sama
> gdzieś trafiłaś?).

Wiesia dostarczyła :)))

>Taki sam żywokost kupowałyśmy w Santocku.

Się nie przyznam skąd mam sadzonkę :))

> [...]
sclarea?).
> Rosły i kwitły tego lata przepięknie. Są super i wiele osób pyta o nie.

Ja nie zbierałam, sama mi się obficie wysiała, nasiona wzeszły wiosną.

Ta druga szałwia
> (włochata -argentea? ) żyje, ale stoi w miejscu. Nie kwitnie, liści jej
nie
> przybywa. Coś jej jest?

Nie wiem, chyba nie, może w przyszłym roku zakwitnie, ona jest ładniejsza
zanim zakwitnie :)

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-09-15 07:50:27

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:
> No i już chyba ostatnie w tym roku sierpniowo-wrześniowe fotki powiesiłam.
> Coraz mnie kwiatów już niestety :((

Kasiu. Czy białą jeżókę masz z nasion, czy też kupiłaś krzaczek? Jeśli z
nasion, to jaka firma je produkuje? Kupiłabym sobie i posiała obok różowej.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2004-09-15 07:51:33

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@g...szczecin.pl> writes:

> Ta druga szałwia (włochata -argentea? ) żyje, ale stoi w
> miejscu. Nie kwitnie, liści jej nie przybywa. Coś jej jest?

Ten typ chyba tak ma.. Sadzonka ubiegłoroczna (z tego samego źródła)
lekko przyrosła od wiosny, kwiastów ani śladu. Ostatnia z moich siewek
stoi w miejscu od wiosny, czasem mam wrażenie, że zaraz padnie..

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Najlepszy z systemów jest w Polsce,
choć ludzie w tym kraju to golce

10. Data: 2004-09-15 07:52:08

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> No i już chyba ostatnie w tym roku sierpniowo-wrześniowe fotki
> powiesiłam.

Ładne. Dziękuję :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek