koniec promocji w Eti

1. Data: 2006-09-27 14:04:18

Temat: koniec promocji w Eti
Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Drogie dziewczyny!
prawie sie poplakalam gdy zobaczylam ze promocja na maszyne Elna 3210
sie skonczylam! zbieram na te maszyne juz od roku! i juz prawie
uzbieralam i juz szykowalam sie do kupna...a tu koniec!
Jestem zalamana, czy ktoras moze wie, czy te maszny beda jeszcze w
promocji w Eti?
a buuuu

2. Data: 2006-09-27 17:16:25

Temat: Re: koniec promocji w Eti
Od: "Zazula" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik wrote:
> [...]
> uzbieralam i juz szykowalam sie do kupna...a tu koniec!
> Jestem zalamana, czy ktoras moze wie, czy te maszny beda jeszcze w

Jaka byla cena promocyjna?

Moze warto poszukac w innych sklepach netowych bo ja juz znalazlam o 140 zl
tansza:
http://www.rynekagd.pl/product_info.php/products_id/
345

Zazula

3. Data: 2006-09-27 21:12:06

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...com napisał(a):

> prawie sie poplakalam gdy zobaczylam ze promocja na maszyne Elna 3210
> sie skonczylam! zbieram na te maszyne juz od roku! i juz prawie
> uzbieralam i juz szykowalam sie do kupna...a tu koniec!

Moim zdaniem o wiele ciekawsza jest Balladyna Łucznika - np. w ofercie
sklepu Globar.

Ania

4. Data: 2006-09-28 05:31:57

Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

1207 zł, czyli prawie o 200 zł mniej!
a łucznik? jakos nie budzi we mnie zaufania ta firma...

5. Data: 2006-09-28 06:18:51

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
>1207 zł, czyli prawie o 200 zł mniej!
>a łucznik? jakos nie budzi we mnie zaufania ta firma...

Masz rację, nie daj się namówić na Łucznika! A co do Elny w Eti - napisz do
nich i zapytaj czy będą mieli jeszcze promocję, może uda Ci się kupić te
maszynę jeszcze po cenie promocyjnej.

Polecam jeszcze ten sklep internetowy, Elna jest nieco drożej

http://tinylink.com/?v8fvE6Ng5P

Kasia

6. Data: 2006-09-28 06:23:47

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...com wrote:
> [...]
> uzbieralam i juz szykowalam sie do kupna...a tu koniec!
> Jestem zalamana, czy ktoras moze wie, czy te maszny beda jeszcze w

W prawie każdym sklepie możesz negocjować ceny. Nawet w takim Media
Markt, czy podobnym. Z reguły bez większych problemów da się uzyskać 5
do 10%. Oczywiście jeśli towar jest chodliwy i błyskawicznie znika z
półek, to nie ma mowy o rabacie. Ale nie podejrzewam, by po maszyny do
szycia ustawiała się kolejka. Zwłaszcza skoro niedawno promocja była, to
powinni być skłonni w cenie promocyjnej sprzedać.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2006-09-28 09:46:01

Od: "Zazula" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> 1207 zł, czyli prawie o 200 zł mniej!
> a łucznik? jakos nie budzi we mnie zaufania ta firma...

cena: 1259.00zł
345

Cena: 1299,- PLN + stolik GRATIS!
http://www.toyota-maszyny.krakow.pl/?maszyny_do_szyc
ia/1/elna_3210/

cena: 1259,00PLN
http://glinki.com/?l=4vxdkv

Ale tez jestem za tym zeby napisac do Eti i wynegocjowac cos.

Zazula

8. Data: 2006-09-28 21:47:48

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...com napisał(a):

> 1207 z=B3, czyli prawie o 200 z=B3 mniej!
> a =B3ucznik? jakos nie budzi we mnie zaufania ta firma...

No to ci powiem, że maszynę "tej firmy" ostro eksploatowałam przez 25 lat.
Wymagała 2 napraw /wymiana obu pasków klinowych/ i to w ostatnich 2 latach.
Teraz muszę ją oddać do regulacji - i myślę, że nie będzie to żadnym
problemem dla "pana od naprawy maszyn". Poza tym moja maszyna wyprodukowana
była na licencji Singera - czyli prekursora szycia maszynowego. Balladyna
jest na licencji Veritasa - zapytaj w okolicy, ile osób korzystało np. z ich
niezawodnych maszyn dziewiarskich. O Elnie dowiedziałam się przed może paru
laty - z Burdy, czyli z reklam. W prawie każdym domu był jakiś Łucznik. A
przemysłowe szycie stoi na "japończykach".

Tyle w obronie Łucznika. Pomału zbieram się do kupna skomputeryzowanej
maszyny - i będzie to albo Singer, albo Łucznik. Potentat światowy albo
potentat krajowy. Broń Boże Arka.

Ania

9. Data: 2006-09-28 21:50:00

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA <k...@T...pl> napisał(a):

> Masz rację, nie daj się namówić na Łucznika!

Argumenty...????

Ania

10. Data: 2006-09-29 06:52:58

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Argumenty...????

Tu są opisane wrażenia dziewczyny, która ostatnio kupiła Łucznika:
18099

Niestety, dzisiejszy Łucznik to nie to samo co kilkanascie lat temu.
Pozostała tylko nazwa.

Kasia

dla dzieci, by się nie nudziły
zdobienie szkła