koniec roku

1. Data: 2007-12-18 21:17:46

Temat: koniec roku
Od: "maria kowalska" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się Świąt,miłego odpoczynku po
twórczych dniach, niezliczonej ilości nowych pomysłów w nadchodzącym roku ,
ładowania akumulatorków do pracy twórczej no i oczywiście zapału i wytrwałości
w tworzeniu nowych dzieł.

2. Data: 2007-12-19 07:49:34

Temat: Re: koniec roku
Od: "b...@g...com" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Gru, 22:17, "maria kowalska" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
wrote:
> [...]
> ładowania akumulatorków do pracy twórczej no i oczywiście zapału i wytrwałości

Hej Marysiu, mam na imię Beata i zainteresował mnie Twój mail. Ja
właściwie nie mam zbyt wiele czasu na tworzenie nowych dzieł ponieważ
studiuję, ale w czasie przerwy świątecznej zamierzam wyhaftować lub
wyszyć coś ładnego. wszystkie moje dotychczasowe prace oddałam
znajomym jako prezenty:) Tobie również życzę cudownych świąt
spedzonych w rodzinnej atmosferze i dużo sił na nowe wyzwania!
buziaczki, hej

3. Data: 2007-12-19 12:21:40

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że przede wszystkim przydałby się nam wszystkim dodatkowy czas i
jeszcze ze 4 ręce.
Wszystkiego co najlepsze życzy Ala

4. Data: 2007-12-19 12:22:35

Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> [...]
> ładowania akumulatorków do pracy twórczej no i oczywiście zapału i wytrwałości

Witaj Mario! Dziękuję za życzenia! Tobie składam również życzenia
pogodnych Świąt przy suto zastawonym stole oczywiście w gronie
najbliższych, pogody ducha i utrzymania zapału i miłości do tworzenia
nowych niepowtarzalnych dziełek. Z całego serca
qbaska

5. Data: 2007-12-20 07:45:59

Od: "zosia" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowia ,szczęścia i wielu udanych
robótek oraz wiele wspaniałych pomysłów życzę Tobie Marysiu i
wszystkim grupowiczą
Zosia

6. Data: 2007-12-20 09:59:59

Od: aniazzielonegowzgorza <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 08:45, "zosia" <z...@p...fm> wrote:
> Zdrowia ,szczęścia i wielu udanych
> robótek oraz wiele wspaniałych pomysłów życzę Tobie Marysiu i
> wszystkim grupowiczą
> Zosia

Dla wszystkich ,którzy są na tej grupie robótkowej!
Wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia w otoczeniu kochającej
RODZINKI!
W Nowym 2008 Roku - spełnienia marzeń,dużo zdrówka i sił na prace
robótkowe!!!
Do zobaczenia i usłyszenia ,pozdrawiam - Hania

frywolitki- choineczka
Wyprzedaż muliny Anchor!!!
{Inne} Kartka z papierowym aniołkiem z Hobby 1/2008 szukam
polecam
[xxx] szukam ptaszkow