koniec zabawy

101. Data: 2004-11-03 20:05:10

Temat: Re: koniec zabawy
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@o...org> wrote in message
news:cma590$rea$1@news.dialog.net.pl...

> Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
> wiadomości news:cm4s4a$j9r$1@mamut.aster.pl...

> A Ty widzisz z kim rozmawiasz? Jak widzisz, to...... aż się boję o Ciebie.

http://tinyurl.com/6t9s2

poogladaj sobie caly watek, moze zrozumiesz

eulalka

102. Data: 2004-11-03 21:21:22

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:cmbcl5$7rq$1@mamut1.aster.pl...

> "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> wrote in message

> widzisz Krycha, gdybys choc troszke myslala zamiast klepac nedznej jakosci
> formulki doktorka to moze wpadlabys na to, ze sformulowanie jakiego uzylam
to przenosnia, pewien rys, charakterystyka...
> masz racje, potrzebne mi jest bardziej racjonalne spojrzenie: optymalni
typu Krycha nie mysla, optymalni typu Krycha nie mysla........ i to jest
wlasnie zafiksowanie...

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=69638
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=14823
http://sjp.pwn.pl/slowo.php?co=fiksowanie

No i faktycznie jesteś sfiksowana...
i niestety w dodatku niedouczona CHAMKA...

103. Data: 2004-11-03 21:55:05

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> No i faktycznie jesteś sfiksowana...
> i niestety w dodatku niedouczona CHAMKA...

Kryśka, łyknij łoju, bo Ci nerwy siadają.

MSPANC,
Karola

104. Data: 2004-11-03 23:39:45

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Juz normalnie kuna bylem zdecydowany rozpoczac djete optymalna, a tu
najpierw Leszek a teraz Krystyna z takimi teksciorami. Robicie Doktorowi
Kwasniweskiemu kreciom robote, pewnie po to, zeby jajka Wam nie podrorzaly,
samoluby jedne. Juz nie chcem byc jednym z Was, o nie.

105. Data: 2004-11-04 07:35:13

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cmbi4d$qii$1@news.onet.pl...

> No i faktycznie jesteś sfiksowana...
> i niestety w dodatku niedouczona CHAMKA...

co sie dzieje ???Jurek .Olek,Leszek,a teraz Ty????to chyba zle swiadczy o
waszej diecie i degeneracyjnym wpływie małej ilosci weglowodanów na waszą
psychikę.
Jesli tak wyglada reprezentacja optymalnych, to ja dziekuje za przynaleznośc
do takiej "elity ".

106. Data: 2004-11-04 07:37:57

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:cmbd5t$8ga$1@mamut1.aster.pl...

> nie ma ludzie 100% zdrowych przez cale zycie,
> chyba, ze wierzysz w to ze jedynie sluszna dieta uchroni cie przed
wszelkimi
> chorobami, starosci i smiercia....
> gratulacje!
> nie mowiac juz o tym , ze ja nie jestem w stanie sama stwierdzic czy
jestem
> zdrowa, mam za mala wiedze na ten temat, a ty?

nie potrafisz sama sobie zrobic badań morfologicznych, zrobic kuchennymi
metodami analize moczu lub zbadać poziom hormonów??

107. Data: 2004-11-04 08:30:10

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik czarnyjanek pisze:

> nie potrafisz sama sobie zrobic badań morfologicznych, zrobic kuchennymi
> metodami analize moczu lub zbadać poziom hormonów??
Łomatko! :-D

--
"Powiedziałeś mi, że jest gorsze słowo od ,,złośliwy''.
Nie sądzę. Naprawdę... nie sądzę."

108. Data: 2004-11-04 10:48:59

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Łomatko! :-D

co sie dziwisz ?? wczoraj zrobiłem sobie USG jamy brzusznej przy pomocy
latarki,a w sobote na dyskotece dokonam ekstrakcji popsutych zebow

109. Data: 2004-11-04 15:49:20

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kuchennymi
>
> co sie dziwisz ?? wczoraj zrobiłem sobie USG jamy brzusznej przy pomocy
> latarki,a w sobote na dyskotece dokonam ekstrakcji popsutych zebow
>

> A EEG jak robisz?
Moze bys zaadoptowal jakiego dzieciola, pomoze ci zachowac te resztke uzebienia.

Dana

110. Data: 2004-11-04 15:58:54

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Moze bys zaadoptowal jakiego dzieciola, pomoze ci zachowac te resztke uzebienia.

A wyobrażasz sobie co powiedza sasiedzi ??? przecież hałas będzie niemiłosierny ;))))

Slawek

dieta po ciąży+Letrox
Klamstwa "optymalnych"
Pierwsze grzybowe rekordy w Ksiedze rekordow grzybow.
strona min. z ćwiczeniami
Male pytanko do wszystkich.