konkurs

11. Data: 2006-09-20 08:25:22

Temat: Re: konkurs
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
l...

> "Należy przewidzieć możliwość zamieszczania ogłoszeń ściśle związanych z
> tematyką grupy. Informować będą one ogół zainteresowanych o pojawieniu się
> na rynku nowych roślin, sprzętu czy usług."
>
> A teraz magiel interpretacyjny?
[...]

Zaraz, czy tu obowiązuje savoir-faire czy savoir-vivre?
pozdr. Jerzy
--
http://www.slownik-online.home.pl/kopalinski/E4AA11D
13F5D1E39C1256589001B0602.php

12. Data: 2006-09-20 08:38:55

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Sep 2006, Basia Kulesz wrote:

> [...]
> tematyką grupy. Informować będą one ogół zainteresowanych o pojawieniu się
> na rynku nowych roślin, sprzętu czy usług."

A teraz wszystkie sklepy internetowe wysla ogloszenia na nasza grupe.
Bedziesz się cieszyła?

Jeśli chcesz znaleźć sklep wpisz hasło w google.
A to co prezentuje Ten Miły Człowiek to prośba o darmowe budowanie
jego prywatnego biznesu.

--
Dariusz Pakosz

13. Data: 2006-09-20 09:12:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
l...

> A teraz wszystkie sklepy internetowe wysla ogloszenia na nasza grupe.
> Bedziesz się cieszyła?

Nie wiem. Zwykle nie martwię się czymś, co się jeszcze nie zdarzyło.

> Jeśli chcesz znaleźć sklep wpisz hasło w google.
> A to co prezentuje Ten Miły Człowiek to prośba o darmowe budowanie
> jego prywatnego biznesu.

No to nie buduj...osobiście nie widzę nic złego w wytykaniu komuś
sprzedającemu rośliny jakichkolwiek błędów. Tak się składa, że uważam, że
leży to w moim prywatnym interesie.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

14. Data: 2006-09-20 09:41:13

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem. Zwykle nie martwię się czymś, co się jeszcze nie zdarzyło.

Nie tankujesz nigdy samochodu na stacji ;-)

> No to nie buduj...osobiście nie widzę nic złego w wytykaniu komuś

Ja tez nie widze. Czy wlasciciel sklepu nie ma swojego adresu e-mail?
Czy wypowiadanie publicznie swojego zalu jaki ten sklep jest do bani jest
dobre dla tego biznesu? Umowcie sie po cichutku i poprawcie sklep.
Wszyscy beda zadowoleni.

> sprzedającemu rośliny jakichkolwiek błędów. Tak się składa, że uważam, że
> leży to w moim prywatnym interesie.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Jesli jestes udzialowcem to gratuluje....

--
Dariusz Pakosz

15. Data: 2006-09-20 09:44:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> No to nie buduj...osobiście nie widzę nic złego w wytykaniu komuś
> sprzedającemu rośliny jakichkolwiek błędów.

Ciekawość mnie zżera gdzie było zrobione to piękne zdjęcie na głównej
stronie.

> Tak się składa, że uważam, że leży to w moim prywatnym interesie.

I to by było na tyle.
;-)
pozdr. Jerzy

16. Data: 2006-09-20 10:42:32

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
l...

> Nie tankujesz nigdy samochodu na stacji ;-)

Tankuję :-)))))

> [...]
> Czy wypowiadanie publicznie swojego zalu jaki ten sklep jest do bani jest
> dobre dla tego biznesu? Umowcie sie po cichutku i poprawcie sklep.

Czemu po cichutku? kiedyś był tu taki, który uważał, że grupa ma pełnić
również jakąś-tam rolę edukacyjną. Wytykanie błędów można traktować również
jako ostrzeżenie dla mniej wprawnych, żeby nie wierzyli we wszystko, co im
sprzedawcy usiłują wepchnąć.

> Jesli jestes udzialowcem to gratuluje....

Odpuść sobie ironię. Za dużo źle oznaczonych roślin w życiu kupiłam tracąc
na to sporo pieniędzy, żeby mnie nie rozpalało do białości niechlujstwo
sprzedających.

A wracając do sklepu - myślę, że przy następnym poście link znajdzie się w
sygnaturce i wszyscy będą zadowoleni.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

17. Data: 2006-09-20 12:39:58

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> [...]
>
> Zaraz, czy tu obowiązuje savoir-faire czy savoir-vivre?

Savoir-magiel?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2006-09-20 17:23:16

Od: o...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Na targach w Starym Polu była w sprzedaży taka bylina.
>
> http://www.ogrodniczy.eu/product/id/251,konkurs
>
> Kto pierwszy napisze jak się nazywa, temu prześlę ją w nagrodę.
> Uprasza się o nie branie udziału w konkursie osobom, które ją już mają :)
>
> Pozdrawiam
> Leszek

Jeżeli robisz Leszku zdjęcia na obcym stoisku handlowym z myślą
organizowania konkursu w sieci,wypada zapytać się o zgodę właściciela
stoiska a z chwilą ogłoszenia konkursu zamieścić informację gdzie robiłeś
takie zdjęcia.
Nie chciało się Tobie nawet napisać własnej odpowiedzi tylko posłużyłeś
się zdjęciem mojej tabliczki handlowej.Gdzie Twoja etyka?

Pozdrawiam,Waldek

19. Data: 2006-09-20 19:01:45

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@w...pl napisał(a):

> [...]
> Nie chciało się Tobie nawet napisać własnej odpowiedzi tylko posłużyłeś
> się zdjęciem mojej tabliczki handlowej.Gdzie Twoja etyka?

A znasz " bajkę o skaczącym wężu", nie?
No to teraz znasz.
;-)
pozdr. Jerzy

20. Data: 2006-09-20 21:01:06

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> organizowania konkursu w sieci,wypada zapytać się o zgodę właściciela
> stoiska a z chwilą ogłoszenia konkursu zamieścić informację gdzie robiłeś

Nie robiłem zdjęć z myślą o konkursie. Myśl przyszła później. Po prostu
robiłem zdjęcia z myślą o umieszczeniu w necie jako sprawozdania z targów w
Starym Polu. Czy uważasz, że powinienem właściciela każdego stoiska
zapytać, czy wyraża zgodę na umieszczenie zdjęcia w necie? Może pokazać mu
zdjęcie na wyświetlaczu aparatu do zatwierdzenia?
Nie! Tego się nie robi. Ja nie przyszedłem do Ciebie do domu i nie zrobiłem
zdjęcia w sypialni. To Ty publicznie wystawiłeś swoje produkty. Wszyscy
mogli je oglądać, więc dlaczego nie mogą oglądać internauci?
Naprawdę nie wiem o co Ci chodzi?
Czy chcesz powołać się na "Ustawę o prawie autorskim i prawach pokrewnych" z
dn. 04.02.1994? Czy uważasz, że tabliczka z ceną jest "Utworem"?
Zdjęcie tej tabliczki jest za to "Utworem" i podlega ochronie.
Tak na marginesie, to zdjęcie rojnikowca zrobiłem u siebie. Był już mój.
Zapłaciłem za niego.

> Nie chciało się Tobie nawet napisać własnej odpowiedzi tylko posłużyłeś
> się zdjęciem mojej tabliczki handlowej.Gdzie Twoja etyka?

Widzisz, napisanie kilku liter jest trochę łatwiejsze i znacznie mniej
pracochłonne od wczytania zdjęcia do programu, skadrowania go i zmniejszenia
rozdzielczości. Więc raczej "chciało mi się" uwiarygodnić nazwę przez
fotografię tabliczki sprzedawcy.
Ja nie napisałem czyje to stoisko, bo nawet nie wiedziałem.
Nie uważam, że zrobiłem coś nieetycznego. Nie zniesławiałem Cię, nie
krytykowałem, ani też nie próbowałem w jakiś sposób zaszkodzić. Myślę, że
działałem na Twoją korzyść, promując Twój produkt. Rojnikowiec jest byliną
dość rzadko spotykaną, dość trudną w rozmnażaniu i tym samym drogą. Może
czytelnicy tej grupy zaciekawieni bardzo ładną byliną zaczną jej szukać na
targach i trafią na Twoje stoisko? Ja sam kupiłem od Ciebie te dwie sztuki i
(z bólem serca) przeznaczyłem na nagrody. Mam nadzieję na targach w czerwcu
kupić kilka następnych na swój skalniaczek i do kompozycji tarasowych .

Jak mówi przysłowie: "zgoda buduje, a niezgoda rujnuje".
Tym optymistycznym akcentem pragnę zakończyć ten temat.

Pozdrawiam serdecznie
Leszek

maly swierk mutant
ostrzezenie dla grzybiarzy
Żywopłot liściasty - jak dlugo ?
Ogrodnik to twór miły, łagodny i przyjazny :)
trawa