zestaw wigilijny

1. Data: 2001-11-16 22:21:02

Temat: zestaw wigilijny
Od: "wigilia.pl" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zaakceptowalibyscie ponizszy zestaw wigilijny?
prosze o fachowe opinie, a może ktoś ma wypróbowane propozycje?

Proponujemy zestaw dan tradycyjnych (ryba, grzyby, ciasto, salatka), ale
nieco odbiegajacych od wigilijnych przyzwyczajen Polakow...
- zupa grzybowa
- pstrag w migdalach
- placek z ciasta francuskiego z grzybami
- salatka z tunczyka i bialej fasoli
- babka muslinowa
- kutia na jogurcie
- lekkie białe wino stolowe

k...@w...pl

1. Data: 2001-11-16 23:25:18

Temat: Re: zestaw wigilijny SPAM
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

wigilia.pl <w...@w...pl> a écrit dans le message :
9t43do$js0$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> - zupa grzybowa
> - pstrag w migdalach
> - placek z ciasta francuskiego z grzybami

Nie, nie, nie

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-17 07:39:28

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote:

>wigilia.pl <w...@w...pl> a écrit dans le message :
>9t43do$js0$...@s...icm.edu.pl...
>
>Nie, nie, nie

..Z Wigilia to jest tak, że co roku myslę sobie a moze by
zrobić to albo coś jeszcze innego. A potem widzę oczami wyobraźni
kolejne osoby w domu marudzą " jak to nie ma pierogów...?" :(
"Nie będzie barszczu z uszkami ":( " Co nie robiłas makowca ?" :(
....i tam w kółko Macieju. Zaryzykować ze zmiana menu to ja
mogę od Bożego Narodzenia i dalej.ale Wigilia ma być aż do
szpiku tradycyjna (nawet śledzika "po nowemu" nie można stworzyć)
Już wszyscy mają te Swoje ....widzimisia. Ja też.

agataW.

1. Data: 2001-11-17 11:56:14

Temat: Re: zestaw wigilijny
Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wigilia.pl" <w...@w...pl> napisal(a) nam tak:
>Czy zaakceptowalibyscie ponizszy zestaw wigilijny?
>prosze o fachowe opinie, a może ktoś ma wypróbowane propozycje?

aha zaakceptowalabym pod praoma warunkami:
dodatkowo barszcz z uszkami
i piernik
i makowiec
i grzaniec
i oczywiscie kompot z suszu
bez tego ani rusz! :))))))

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
A. Osiecka
szukam kogos, kogos na stale, na dluga droge w dal

1. Data: 2001-11-17 16:48:42

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam co roku musze jesc dokaldnie tos amo: barszcz czerwony z wielkimi
uszkami, ktore robi mama, smazony karp z kapusta i puree, potem karp po
zydowski i karp w galarecie noi sernik... Jak ejszce mam sile:-)

1. Data: 2001-11-17 17:11:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nie, nie, nie

a gdzie karp (u mnie losos, z wiadomych wzgledow), ???a gdzie
barszcz? A gdzie uszka? a gdzie kluchy z makiem??? albo mak z
lamancami? jeszcze wino, ale na pewno nie lekkie stolowe. ani
biale.
do bani z taka wigilia

Krysia szukajaca nagle makutry
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-17 18:23:32

Temat: Odp: zestaw wigilijny SPAM
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:n...@4...com..
.

> [...]
> barszcz? A gdzie uszka? a gdzie kluchy z makiem??? albo mak z
> lamancami? jeszcze wino, ale na pewno nie lekkie stolowe. ani

+ kapusta z grzybami + krokiety z orzechami + zupa grzybowa,+..... no i na
koniec Pasterka = wigilia
Krysiu masz racje tamta do bani.
Pozdrawiam zdegustowany Ramzes.

1. Data: 2001-11-17 19:17:48

Temat: Re: Odp: zestaw wigilijny SPAM
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>+ kapusta z grzybami + krokiety z orzechami + zupa grzybowa,+..... no i na
>koniec Pasterka = wigilia
>Krysiu masz racje tamta do bani.
>Pozdrawiam zdegustowany Ramzes.

zastrzyglam uchem - krokiety z orzechami...a co to? i jak i w
ogole
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-17 20:12:33

Od: "wigilia.pl" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez, ja tez chce wiedziec o tych krokietach z orzechami
mniam mniam

wiadomosci news:htddvt0d0pi45qkm5cs67tupv82li0tqof@4ax.com...

1. Data: 2001-11-17 20:13:20

Temat: Odp: Odp: zestaw wigilijny SPAM
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:h...@4...com..
.

> zastrzyglam uchem - krokiety z orzechami...a co to? i jak i w
> ogole
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Przepis podalam w watku Swieta (w tym tygodniu).Masz to pewnie na ekranie.
Nam smakuja. Ja mam straaaasznie duzo orzechów!!!!Mama przywiozla pól worka.
Teraz bedzie wszystko z orzechami, tylko pomyslu na zupe z orzechami nie
mam.Moze ktos ma?
Pozdrawiam zaorzechowany Ramzes.

Sos waniliowy ... ?
Szarlotka wg. Castle