konserwanty

21. Data: 2004-08-31 13:20:20

Temat: Re: konserwanty
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> napisał(a)
wnews:p4e7j0lq33luru7o1bcje6jli9c79v45f1@4ax.com:

> I jakby to powiedziec, coraz wiecej jest alergii i problemow z
> przewodem pokarmowym.
> Inne zreszta tez...

Dokladnie, niektorym niestety nic sie nie skojarzy...

--
Pozdr. Hektor

22. Data: 2004-08-31 14:36:01

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hektor napisał:
> Dokladnie, niektorym niestety nic sie nie skojarzy...

równie dobrze można to skojarzyć z wynalezieniem internetu albo rozwojem
motoryzacji, czy też z tym że w kosmos poleciała sonda na Marsa.. i co z
tego? masz jakieś wiarygodne badania mówiące o tym, że to przez
stosowanie konserwantów jest więcej alergików?

--
best regards,
scream (at)w.pl

23. Data: 2004-08-31 15:36:29

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Aug 2004 13:41:43 +0200, scream <s...@...pl> wrote:

>pokaż zdanie w którym tak twierdzi

Odczuwam to między zdaniami.

Klapuch

24. Data: 2004-08-31 15:36:29

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Aug 2004 16:36:01 +0200, scream <s...@...pl> wrote:

>masz jakieś wiarygodne badania mówiące o tym, że to przez
>stosowanie konserwantów jest więcej alergików?

tak, sa dostepne w internecie

Klapuch

25. Data: 2004-08-31 16:14:18

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

scream <s...@...pl> napisał(a) wnews:ch22i2$glc$2@news.onet.pl:

> [...]
> tego? masz jakieś wiarygodne badania mówiące o tym, że to przez
> stosowanie konserwantów jest więcej alergików?

Kazdy ma wlasna wole. Ja staram sie unikac produktow z konserwantami bo po
prostu mam po nich zgage :)
A Ty jak chcesz to sobie jedz! Na zdrowie!

--
Pozdr. Hektor

26. Data: 2004-08-31 17:09:29

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klapuch (www.klapouch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>
napisał w wiadomości news:8m69j0lesm00cv7jj2r5n2p6ak9ofi11uf@4ax.com...

> Odczuwam to między zdaniami.

Mariuszu :)) tu nie chodzi o konserwanty, na które jesteśmy skazani, bo cała
Twoja wiedza na ich temat jest podejrzanie "miedzyzdaniowa". Chodzi raczej o
rozpropagowanie adresu Twojej strony, który "chytrze" :)) pojawia się w
naszych wrotkach (a nam się nie chce tego zmieniać), zamiast byc w Twojej
sygnaturce. (cóż, taka praca, rozumiem)
Myslę że marnujesz czas na grupie p.s.m. zamiast szlifować RFD swojej
pl.misc.paraleczenie, czy jak jej tam ;), gdzie wygłaszałbyś swoje
"paraprawdy" "paralecząc" "parachorych".
Wiele osób, a między innymi i ja, z utęsknieniem czeka na pojawienie się tej
grupy i w głosowaniu (jeśli się doczekamy) będę ZA.
Trzymam kciuki :))) (stąd te błędy)
I bez urazy za ton żartobliwy.
Liczę na życzliwość i opanowanie, o której pisze między dyplomami na Twojej
stronie :))

pzdr
Marek

27. Data: 2004-08-31 19:06:01

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Aug 2004 19:09:29 +0200, "_Mark_" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
>rozpropagowanie adresu Twojej strony, który "chytrze" :)) pojawia się w
>naszych wrotkach (a nam się nie chce tego zmieniać), zamiast byc w Twojej

Po prostu nie wpadlem na to, ze moze to komus przeszkadzac.
Jutro przeniose ja do sygnaturki.

>Myslę że marnujesz czas na grupie p.s.m. zamiast szlifować RFD swojej
>pl.misc.paraleczenie, czy jak jej tam ;), gdzie wygłaszałbyś swoje
>"paraprawdy" "paralecząc" "parachorych".
hmmm...
>Wiele osób, a między innymi i ja, z utęsknieniem czeka na pojawienie się tej
>grupy i w głosowaniu (jeśli się doczekamy) będę ZA.
Jak sie okazalo nie wszystko zalezy od tworcy, bo potem mozna natrafic
na czarna dziure.

>Liczę na życzliwość i opanowanie, o której pisze między dyplomami na Twojej
>stronie :))

Bede sie staral :-)

rowniez pozdrawiam

Klapuch

28. Data: 2004-08-31 21:04:25

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klapuch (www.klapuch.komrel.net) napisał:
> Odczuwam to między zdaniami.

moze sie mylisz w swojej interpretacji?

29. Data: 2004-08-31 21:04:41

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klapuch (www.klapuch.komrel.net) napisał:
> tak, sa dostepne w internecie

daj linka!

30. Data: 2004-09-01 08:17:32

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

benzoesan sodu jest w wielu kosmetykach, stosuje się go też do konserwowania
leków, żywności.... wspomnianą sól też dodaje sie do szamponów, ale ona
raczej bardziej szkodzi włosóm niż minimalne stężenia benzoesanu sodu.

Basen a soczewki
wskaźnik pro
niepubliczna przychodnia
zatrzymac angine