końska maść

1. Data: 2008-05-03 11:55:00

Temat: końska maść
Od: Sabina Redlarska <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Byłam przekonana o tym, że końskiej maści nie wolno stosować przy
mocno rozwiniętych żylakach. Byłam pewna że gdzieś przeczytałam to w
opisie tej maści, teraz nie mogę tej informacji nigdzie znaleźć. Jak
to faktycznie jest? A może tyczy to tylko maści rozgrzewającej a
chłodzącej nie?

Sabina

2. Data: 2008-05-04 10:15:52

Temat: Re: końska maść
Od: "PiWi" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina Redlarska" <s...@g...com> napisał w
wiadomości news:
[...]

Pytasz o konie czy ludzi? Jak byś nie zauważyła to jest to specyfik
weterynaryjny i w żadnym, podkreślam ŻADNYM przypadku nie powinien być
stosowany przez ludzi.
--
PiWi

3. Data: 2008-05-04 12:44:09

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PiWi pisze:

> Pytasz o konie czy ludzi? Jak byś nie zauważyła to jest to specyfik
> weterynaryjny i w żadnym, podkreślam ŻADNYM przypadku nie powinien być
> stosowany przez ludzi.

Dziwne bo w kazdej aptece mozna ja kupic.
A konska w nazwie nie znaczy ze jest dla koni.

4. Data: 2008-05-04 20:32:13

Od: "justyna " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

te "końskie maści" mają najróżniejsze składy dlatego nie da się ogónie
powiedzieć, że "wszystkie się nadają" lub "żadna sie nie nadaje".
w każdym razie, jeśli masz taką, która grzeje, to jest przeciwwskazana przy
żylakach.

5. Data: 2008-05-05 01:19:21

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-05-04 12:15 PiWi pięknie wystukał/a:
> [...]
>
> Pytasz o konie czy ludzi? Jak byś nie zauważyła to jest to specyfik
> weterynaryjny i w żadnym, podkreślam ŻADNYM przypadku nie powinien być

W Supermarkecie Real widziałam tą maść i ludzie ją kupowali.

--
animka

6. Data: 2008-05-05 10:38:17

Od: "PiWi" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości news:
> Dziwne bo w kazdej aptece mozna ja kupic.

A co w tym dziwnego? Kto ma robić leki jak nie farmaceuci? Gdzie jest
napisane że apteka to tylko dla ludzi?

> A konska w nazwie nie znaczy ze jest dla koni.

Taa? A znaczy że dla kogo? Dla żaby?
Ktoś tu pisał że ludzie to kupują więc jest dla ludzi. Ta maść nazywa się
końska bo jest dla KONI! Nie była robiona dla ludzi! Nie była testowana na
ludziach! I jest nie wskazane jej używanie przez ludzi!
--
PiWi

7. Data: 2008-05-05 10:40:27

Od: "PiWi" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news
W Supermarkecie Real widziałam tą maść i ludzie ją kupowali.

To jak zobaczysz że ludzie kupują żarcie dla kota to też będziesz to kupować
i się tym zajadać?
--
PiWi

8. Data: 2008-05-05 11:26:34

Od: " " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy, jaka końska maść. Maść bułana, kara, izabelowata i cisawa jest jak
najbardziej wskazana. Siwej i gniadej bym nie polecał. Opinie różnią się, co
do przydatności srokatej, tarantowatej i myszatej.

9. Data: 2008-05-06 22:02:54

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-05-05 12:40 PiWi pięknie wystukał/a:
> [...]
> W Supermarkecie Real widziałam tą maść i ludzie ją kupowali.
>
> To jak zobaczysz że ludzie kupują żarcie dla kota to też będziesz to kupować

Mało co nie zwymiotowałam po tym co napisałeś.
Kupują, to niech sobie kupują, oni wiedzą widocznie co z tym zrobić. Ich
sprawa.

--
animka

10. Data: 2008-05-07 11:43:02

Od: "PiWi" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Przepraszam za burzę w żołądku, ale pamiętam jak ojciec mi opowiadał
historię z lat 70-tych. Pracował na onczas w zachodnich niemczech a kultura
obrazkowa na opakowaniach towarów była jeszcze w powijakach. Zastał kiedyś
swoich polskich znajomych, nie władających mową Goethego nad pyszną potrawką
z puszki. Naturalnie jak nie trudno zgadnąć, delektowali się kocim żarciem.

--

PiWi

Maciej Kot artysta& artyści . ultradźwięki barw
testy z egzaminu specjalizacyjnego z medycyny rodzinnej
Katar i badanie dna oka
Pieczenie w kroku
Marznięcie w nocy