konstruktywne dyskusje

21. Data: 2003-03-28 11:08:30

Temat: Re: konstruktywne dyskusje
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał(a):

> o co? (albo po co?)

Dla zabawy.

JoP

22. Data: 2003-03-29 19:37:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b61a47$t69$1@news.onet.pl...
> Wiele z osób piszących tutaj, albo i gdzie indziej, siedzi w
> nudnej robocie nad nudnymi papierami lub ma przysłowiowego "lenia" i
zabija
> czas.

A druga najpopularniejsza kategoria: wyjące z nudów gospodynie domowe
szalejące na newsach za mężowskie pieniądze. ;-D

JoP

23. Data: 2003-03-29 21:40:21

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" napisał w wiadomości

> A druga najpopularniejsza kategoria: wyjące z nudów gospodynie domowe
> szalejące na newsach za mężowskie pieniądze. ;-D
>
> JoP
>Trafna uwaga...
Zawsze zastanawiam się skąd co po niektóre panny maja tyle czasy by np. 27
co godzinkę pisać 3-4 posty..
Chyba ze się pisze w myśl zasady nieważne co byle pisać..

MJ.

24. Data: 2003-03-30 16:22:59

Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> A druga najpopularniejsza kategoria: wyjące z nudów gospodynie domowe
> szalejące na newsach za mężowskie pieniądze. ;-D

Wiesz Jolu znam doskonale Twoje zdanie na temat Qr Domowych i cieszę się
bardzo, że Ciebie ten los napewno nie dosięgnie. Naprawdę się cieszę :-)
--
Pozdrawiam cieplutko
Małgorzata

25. Data: 2003-03-30 19:33:32

Od: "JoAsienka" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w
> wiadomości news:b64snv$odm$1@nemesis.news.tpi.pl...

Hm, a Qury nie maja prawa zarabiac pieniedzy ? Znam kilka kur, ktore sa
kurami i pracuja - nawet lepiej niz mezowie.....

Aska

26. Data: 2003-03-30 19:52:34

Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> Hm, a Qury nie maja prawa zarabiac pieniedzy ? Znam kilka kur, ktore sa
> kurami i pracuja - nawet lepiej niz mezowie.....

Asiu, jesteś już duża dziewczynka i powinnaś wiedzieć, że ze stereotypami
się nie walczy. :-) Czy Tobie przeszkadza, że ktoś wierzy w to, że typowa
Qra jest tępa, zaniedbana, ma krótki łańcuch, żeby z kuchni nie wylazła i
ludziufff nie straszyła, ogląda "telewenezuele", czytuje Claudię, a pan mąż
jej wydziela 5 zł na tydzień na jej potrzeby? No fakt - raz w miesiącu
powinien wydzielić aż 9 zł na podpachy.;-) Przecież to idiotyzm, ale, że
tysiące w tenże idiotyzm wierzą, więc staje się on prawdą uniwersalną.
Patrz, co się dzieje przez te prawdy uniwersalne - w imię takich idiotyzmów
Mesje Adolf likwidował bezkarnie "podludzi". A Grześ WYZWALA biedny naród
iracki od tyranii Saddama :-)
--
Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

27. Data: 2003-03-30 22:05:50

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Mar 2003 21:52:34 +0200 I had a dream that Małgorzata Majkowska
<m...@p...onet.pl> wrote:
>Patrz, co się dzieje przez te prawdy uniwersalne - w imię takich idiotyzmów
>Mesje Adolf likwidował bezkarnie "podludzi". A Grześ WYZWALA biedny naród
>iracki od tyranii Saddama :-)

Może nie do końca zrozumiałem powyższy tekst, ale polskim odpowiednikiem
imienia George jest Jerzy, a nie Grzegorz (Gregory).

28. Data: 2003-03-31 08:07:27

Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Może nie do końca zrozumiałem powyższy tekst, ale polskim odpowiednikiem
> imienia George jest Jerzy, a nie Grzegorz (Gregory).

Masz świętą rację on jest faktycznie Juruś. Juruś, ale nie Mesje Jerzy, bo
pasqdnik nie ma żadnej charyzmy :-)

--
Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

29. Data: 2003-03-31 22:34:12

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zawsze zastanawiam się skąd co po niektóre panny maja tyle czasy by np. 27
> co godzinkę pisać 3-4 posty..
> Chyba ze się pisze w myśl zasady nieważne co byle pisać..

Ciekawe czemu nie zastanawiasz się, skąd tyle czasu mają co poniektórzy
panowie.
Sowa

30. Data: 2003-03-31 23:50:09

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Sowa <m...@w...pl> popełnił(a) co następuje:

27
| Ciekawe czemu nie zastanawiasz się, skąd tyle czasu mają co poniektórzy
| panowie.

Jak dla mnie odpowiedź brzmi: bo nie uważa, że są _panowie_, którzy piszą
coś, żeby tylko pisać :)
Ale fakt - nie wzięła jednego pod uwagę :)
Pewnie było to celowe: ten Pan i tak zawsze sądzi to samo, co Jego
piękniejsza [umownie się tak przyjmuje i mówi] połowa :]

MJ, Ty to jesteś, noo... zobacz, ile mi czasu zajęło - żeby wpaść na to, co
chciałaś przekazać w tak krótkiej wypowiedzi :)

Wysypany na wiosnę :)
--
Z poważaniem,
Z. Boczek