konstruktywne dyskusje

51. Data: 2003-04-01 13:00:12

Temat: Re: konstruktywne dyskusje
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b6c17o$rp9$2@nemesis.news.tpi.pl...

> No tak i nastała "jasność"Po Twoje odpowiedzi wnioskuje,ze Ci którzy
> wygospodarowują sporo czasu na intensywne, czynne udzielanie się na
> grupach,maja pytanie jako durne i nie zniża się by udzielić mi odpowiedzi
bo
> cyt."nie mają takiej potrzeby ;-)"
> hm......Tylko wiesz jaki sens byłby pisania na grupy zadawania pytań,gdyby
> wszyscy bogatsi o jakieś doświadczenie podchodzili tak do niego?

To może inaczej zadawaj pytania, bo:
"Zawsze zastanawiam się skąd co po niektóre panny maja tyle czasy by np. 27
co godzinkę pisać 3-4 posty..
Chyba ze się pisze w myśl zasady nieważne co byle pisać.."

Mało wygląda to na pytanie, raczej jak chęć dokuczenia jakowymś pannom.
I pomijasz sposoby gospodarowania czasem, przez pracujących na etacie panów,
może oni też mają cenne sposoby do wykorzystania 24 godzin doby.

Sowa.

52. Data: 2003-04-01 14:06:08

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MJ wrote:

> Wiesz według mnie doba ma tyle godzin ile ma i nie
> zmienimy tego.Myślałam ze ktoś odpowie rozsądnie jak organizuje sobie życie
> żeby wygospodarować czas na intensywne udzielanie się.

Zalezy od ilosci pracy, ilosci zajec, tego co aktualnie na grupie. Jesli
tematy ciekawe mozna wygospodarowac torche czasu na sledzenie dyskusji i
wlaczenie sie do niej. Jesli mniej- odpuscic sobie i zagospodarowac czas
inaczej.
Jesli ktos pracuje od do okreslonej pory- to IMHO trudno mi zrozumiec
jak daje rade polaczyc prace z rozrywka, choc pewnie sie da. Jesli to
kwestia tego co ma do wykonania a nie godzin pracy- mozna spokojnie.
Najwyzej to co musi, zrobi pozniej, chocby kosztem snu czy innych zajec
- to jego/jej wybór.
W domu czas wygospodarowac jest latwiej. To tak jak z ksiazkami- jesli
ktos lubi czytac to zawsze znajdzie chwile aby usiasc, przeczytac choc
pare kartek, odprezyc sie.
pzdr
agi

53. Data: 2003-04-01 16:17:26

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ AsiaS <a...@n...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| Pisałam o grupie a nie o MJ. Ale tak, można tak odebrać powyższe słowa,
| zwłaszcza że pod spodem było
| "Chyba ze się pisze w myśl zasady nieważne co byle pisać.." co zgrabnie
wyciąłeś
| ;-)

Napisałem wyraźnie - cytuję w przybliżeniu.
Poza tym - skoro piszesz o grupie, nie o MJ... to jak rozumieć powoływanie
się na słowa MJ, skoro wcześniej zaprzeczyłaś, że o Jej słowach piszemy? :)

Jeśli nie zgadzasz się z tymi słowami (bo ja - owszem :]), to mam rozumieć,
że:
- też uważasz, że drzewa trzebaby gumą obić, zamiast prowadzić kampanię
reklamową nt. niebezpieczeństwa picia przed prowadzeniem auta...
- uważasz, że wypowiedzenie kawału (Twoim zdaniem prymitywnego) świadczy o
poziomie rozmówcy i nie masz dla takiego szacunku, uważasz, że możesz go
obrazić...
- mąż, który chciałby spać co noc z żoną to niedopieszczone dziecko, które
dzióbka wydarło na grupie, niesłusznie
??

| W tym samym tonie jest "wyjące z nudów gospodynie domowe
| szalejące na newsach za mężowskie pieniądze".
| Ale o tym chyba nie ma sensu dyskutować, zawsze znajdą się tacy, którzy
będą
| dyskredytować tych, którzy radzą sobie lepiej ;-)

Nie uważam tego za ten sam ton - bo grono piszących pierdoły jest inne od
grona niepracującego (mam taką nadzieję!!!) :)

Poza tym - uważasz się za taką 'wyjącą i szalejącą', że pro(te)stujesz? :)
'Na złodzieju czapka gore'?? :))))))))))))))

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

54. Data: 2003-04-01 16:30:50

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ AsiaS <a...@n...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| A widzisz, o tym nie masz zielonego pojęcia, nie znając mnie, nie wiedząc
ile
| na przyklad czasu zabierają studia i inne rzeczy o których nie mam ochoty
| pisać.

Skoro nie masz ochoty pisać - po co zaczynać rozmowę? :]]]]]]]
"Uderz w stół, nożyce się odezwą"?

| Może faktycznie tu tkwi problem. My zamówilibyśmy dostawę wraz z
wrzuceniem
| do piwnicy lub zainstalowali system który wymaga jedynie wlączenia
guziczka w
| łazience ;-)

Hm, odpowiem: stać Cię. Jesteś bogata i pieniędzmi kupujesz sobie czas.
Trudno tu zobaczyć chęć rady - jedynie 'ja jestem bogatsza - nie widzę
problemu'... hm, przechwałkę, szpileczkę? :]

| Poważnie oczekujesz że ktoś przez internet zorganizuje Ci życie albo
| w kilku zdaniach poda receptę na dobrą organizację czasu?
| Nie ma takiej możliwości. Po prostu trzeba się zebrać w sobie i nadążać..

Nie - ktoś powie, jak sam to robi, a nie - 'nie chce mi się pisać',
'zapłaciłabym', 'nie oczekuj recepty' :)
Pamiętam piękne posty Basi Zygmańskiej, jak szczegółowo opisywała te
rzeczy: jak chłopaki gotują, jak wyruszają w góry - wszystko z dokładnym
opisem. Można? Można.

| Jak wyżej. Nie masz o tym pojęcia, więc skąd ta potrzeba udowadniania?
| Pytanie retoryczne, bo nie mogę za długo angażować się w dyskusję.

Ale chwileczkę - jakie udowadnianie? :)
MJ zrobiła prosty bilans czasowy - w odniesieniu do 'o rany, niektóre paNNy
to piszą co godzinę, głupoty w dodatku często'... JAKIE UDOWADNIANIE??
Halo, jest tam kto? :]

Sprawa jest jasna: chcesz udowodnić Monice, że Ty masz więcej na głowie, że
Ona nie ma się co licytować, bo Ty masz studia i COŚ tajemniczego, o czym
nie chce Ci się pisać :]
a przecież MJ pisze jasno, że jest sama w domu, z dwójką dzieci i wszystko
musi robić sama.

To komu Ty chcesz udowodnić, że jesteś bardziej zabiegana? :) Jej, mi i
(mam nadzieję) większości grupy Ci się nie uda :]

| Moje słowa odnosiły się do wyśmiewania innych a nie odpowiadania na
pytania
| innych.
| Czytaj dokładnie ;-)

I vice versa - bo ja za cholerę nie mogę WYŚMIEWANIA SIĘ dostrzec :]

Jedyne, co widzę to Twoje cięte riposty do wyimaginowanego szyderstwa i
'nie mam czasu pisać' [a na dyskusję i 'nie wyśmiewaj!' miałaś?],
'radź sobie sama' [co - pomagać mam Ci przez internet?],
'ja zapłaciłabym za to' [co mnie obchodzi, że jesteś sama z dwójką dzieci i
Cię nie stać? Mnie stać]

55. Data: 2003-04-01 17:28:31

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" napisał w wiadomości

> Zawsze to robię - aż z czasem sam zaczynam w to wierzyć :)
> "Kłamstwo często powtarzane staje się prawdą"
No taaakkkkkk i teraz wiem dlaczego facet ktoremu zarzucono zdominowanie,
uwierzyl ze tak nie jest.
:)

> Święta prawda! :)
No wiec...kiedyś krążył po scieci List gdzie udowadniano jak to prości są
faceci ..My was rozumiemy (tak mysle)To chyba wszystko tłumaczy..:))

> "Nie jestem sam" :]
> Mi natomiast podpowiada mama i ciocia - mówią, że jak tego nie napiszę, to
> się ze mną policzą :(
Biedny Zboczek ale wiesz co napisz post moze RODZINA Ci pomoże........

> Z jakimiś uogólnieniami trzeba iść przez życie, nie? :) Wzorce ułatwiają -
> i mimo oburzenia niektórych szufladkowanie to systematyzacja ->
> oszczędzanie sobie indywidualnej pracy przy podobnych przypadkach

No i wiesz te ogólniki czasami się przydają bo...staje se takie jasne bóstwo
wkłada palec to ust i mowi ..."Kici to ja mam być mądra czy ładna decyduj
się bo się nie rozdwoję!" ha!I wtedy Ci prości faceci lecą jak muchy...No bo
każdy chce udowodnić jaki męski ..

> Ojej, prze Pani, Pani renomę straci, jak tak do mnie się będzie czule
> tutaj... :)
Panie Boczku proszę być szczerym ze Sobą!Pan się zapewne boi,ze zaczną
podejrzewać nas iż razem kradniemy!
MJ.....

kusisz??

56. Data: 2003-04-01 17:31:41

Temat: Re:_ nie_konstruktywne dyskusje
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek"
> Skoro nie masz ochoty pisać - po co zaczynać rozmowę? :]]]]]]]
Mialam ochotę wypowiedzieć własne zdanie na ten temat, więc to zrobilam.
Co do ochoty - mam jej dużo, ale nie mogę z przyczyn zdrowotnych.
Po trzecie - poradzono mi dzisiaj z Tobą nie rozmawiać, przyczynę pojęłam po
ostatnich
dwóch postach, więc się zastosuję ;-)
Pozdrawiam serdecznie
Asia

57. Data: 2003-04-01 18:07:00

Temat: Re: Re:_ nie_konstruktywne dyskusje
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ AsiaS <a...@n...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| Mialam ochotę wypowiedzieć własne zdanie na ten temat, więc to zrobilam.

Rozumiem - walnąć niezobowiązująco pomidorkiem, ale ani myśleć uzasadniać
czy rozwijać? :]

| Co do ochoty - mam jej dużo, ale nie mogę z przyczyn zdrowotnych.

Brzmi równie tajemniczo, jak to COŚ - ale o tym coś NIE CHCIAŁO Ci się
pisać... a teraz utrzymujesz, że NIE MOŻESZ :)
Czy to się zmienia z godziny na godzinę?

| Po trzecie - poradzono mi dzisiaj z Tobą nie rozmawiać, przyczynę pojęłam
po
| ostatnich dwóch postach, więc się zastosuję ;-)

Czy masz ze mną tylko dzisiaj nie rozmawiać, czy jutro też? Trudny okres
czy co? :)

O ja biedny - niedługo sam będę tu ze sobą pisał... O Ty biedna - taka
sugestywna :)

Rozumiem, że przedtem lubiłaś czytać - bo pisałem to,
(a) co myślisz lub/i
(b) na innych...
A teraz już mnie nie lubisz, bo wytykam Ci to i owo.

Mnie nikt przed nikim nie ostrzega... ale widzę, że innych ostrzegają
przede mną, ech.
Wyrobił sobie człowiek markę... zupełnie jak polski żołnierz :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

58. Data: 2003-04-01 22:27:36

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" > napisał w wiadomości
> Po trzecie - poradzono mi dzisiaj z Tobą nie rozmawiać, przyczynę pojęłam
> [...]
Prześledziłam watek o plakatach z gejami i doszłam do wniosku ze każda
polemikę w której nie masz przewagi słownej kończysz w dwojaki sposób..Albo
znieważasz kogoś epitetami, drwinami albo oświadczasz ze jeśli
rozmówca/piszący nie rozumie to Ty nie będziesz mu tłumaczyć!
(Postąpiłaś tak z Ewa Rassel-, Ijon-cyt"Na Twój rozum.. właśnie o czym
świadczyły
podane cytaty, więc możemy zakończyć jałową dyskusję.
").Sadze ze brak Ci argumentów i nie chcesz
się przyznać..A insynuowanie ze ze względu na zdrowie uważam śmiechu warte
bo jakoś starczało Ci tego zdrowia gdy uważałaś ,ze poradzisz Sobie w
utarczkach z Zboczkiem.

Jakiś czas temu pożegnała nas Margolka& zielarz Tez insynuujac ze nijak nie
są jej potrzebne w rodzinie (miedzy innymi)Twoje utarczki słowne.Wiec nie
tylko ZBoczek i ja zauważyliśmy Twoja konfliktowa naturę..

Napisałas tez post skierowany do AndrzejaGarapich cyt."
Użytkownik "AsiaS"napisał w wiadomości news:b59mfq$kj8$1@news.onet.pl...
> Dlatego, że nawet jeśli ktoś zna Twoje nazwisko (a można przecież
> przedstawić się jakkolwiek, na przykład Napoleon Bonaparte),
> to obrzucając kogoś epitetami przez internet jesteście dla siebie
> anonimowi. Prosto w twarz trudniej jest kogoś obrazic.

No ...cóż....zbyt poważnie podeszłaś do twierdzenia ze tu się nie dyskutuje
tu się walczy.
MJ.

59. Data: 2003-04-02 06:31:47

Temat: Odp: konstruktywne dyskusje
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Z. Boczek <z...@w...pl>

> MJ zrobiła prosty bilans czasowy - w odniesieniu do 'o rany, niektóre
paNNy
> to piszą co godzinę, głupoty w dodatku często'...

:-)))
Bilans powiadasz? Z 27 III? No to jak byk wychodzi, że najwięcej postów w
tym dniu wyprodukowała paNNa - uwaga, uwaga - Z.Boczek!!! Brawa dla tej
paNNy!!
md

60. Data: 2003-04-02 07:24:23

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ"
> Jakiś czas temu pożegnała nas Margolka& zielarz Tez insynuujac ze nijak nie
> są jej potrzebne w rodzinie (miedzy innymi)Twoje utarczki słowne.Wiec nie
> tylko ZBoczek i ja zauważyliśmy Twoja konfliktowa naturę..
Zauważ że Margolka nie zarzuciła mi tego, o czym piszesz, tylko własnie
_nieunikania_ takich zaczepek, był to jeden z powodów dla których wlaśnie
zaczęłam
ich unikać, kiedy schodzą z tematu, tak jak teraz.
A pisanie że stosowanie zaleceń lekarskich jest śmieszne świadczy o..
Tak czy inaczej tę dyskusję już kończę, przynajmniej dopóki nie skończy się
wątek osobisty i zacznie merytoryczny.
Asia

POMÓŻMY dziecku, które chce żyć
MEDIALNE KARTKI POCZTOWE