kontrakt przed wywiadem

1. Data: 2003-12-01 08:06:33

Temat: Re: kontrakt przed wywiadem
Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kania wrote:

> Witajcie,
>
> mam w ramach cwiczen z wywiadu psychologicznego wykonac test rottera i
> przeprowadzic wywiad z nieznana mi osoba.
>
> ogolnie jestem przygotowana, brakuje mi jednak informacji nt kontraktu jaki
> powinnam zawrzec z klientem przed przystapieniem do wywiadu czy badania.
>
> bede wdzieczna za informacje, literature i linki...

Witam :)

Podstawowa i niezłomna zasada - primum non nocere :)

Po pierwsze upewnienie o dobrowolności udziału w badaniu. A przede
wszystkim rozumienia jego sensu. Również udzielanie informacji zwrotnych
po badaniu.
Troszkę znajdziesz w artykule Zuzanny Toeplitz "Etyczne dylematy
nauczania psychologii", który ukazał się w: Brzeziński, Poznaniak
"Etyczlne problemy działalności badawczej i dydaktycznej psychologa" w
części V pod tytułem: "Psycholog jako nauczyciel".
--
Pozdrawiam, Madzia S.

"Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców." -
Paulo Coelho

1. Data: 2003-12-01 13:03:23

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "Etyczlne problemy działalności badawczej i dydaktycznej psychologa" w
> części V pod tytułem: "Psycholog jako nauczyciel".

dziekuje, zaraz pedze do biblioteki :)

Kania

postawa wobec śmierci u sportowców ekstremalnych
WP - listopadowy gosc
Czy to depresja?
test MACH IV- Pytania ktoś chciał
oddam leki.