konwersja DMC-Ariadna

1. Data: 2006-03-23 09:44:59

Temat: konwersja DMC-Ariadna
Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy może któraś z Was ma ściągnięte tablice konwersji DMC na Ariadnę
i/lub odwrotnie?

Link podany w FAQ oraz na paru stronach robótkowych nie działa, a po
remanencie zapasów stwierdziłam, że mam sporo Ariadny i szkoda by było
jej nie wykorzystać. Część zidentyfikowałam w programie Haftek, ale
chciałabym mieć też to w postaci tabeli, żeby móc całość ogarnąć
spojrzeniem:)

Jeśli ktoś ma to ślicznie proszę o podesłanie na priva:
patrycjaf[at]o2.pl - z góry dziękuję!

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

2. Data: 2006-03-23 09:51:38

Temat: Re: konwersja DMC-Ariadna
Od: "Olka" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
poszło na priv
Olka

3. Data: 2006-03-23 18:55:41

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Olka, czy ja mogłabym Cię poprosić o tabelę konwersji DMC - Ariadna? Mam różne
tabele, ale tej konkretnej nie posiadam ( chyba, że jest to przelicznik z
Haftów Polskich, ten akurat mam)

Pozdrawiam
alkop
http://www.haft.free.pl

4. Data: 2006-03-23 19:19:22

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Mar 2006 18:55:41 +0000 (UTC), " "
<a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>tabele, ale tej konkretnej nie posiadam ( chyba, że jest to przelicznik z

Jak masz przelicznik (taki z numerkami nie kolorami) to ja bym
chciała:) Od Oli dostałam fajny (bardzo dziękuję) ale z oznaczeniami
kolorów nadal poszukuję takiego cyferkowego:)

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

5. Data: 2006-03-23 23:25:39

Od: "Andżelika" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chciała:) Od Oli dostałam fajny (bardzo dziękuję) ale z oznaczeniami
> kolorów nadal poszukuję takiego cyferkowego:)

polecam http://www.haftypolskie.com.pl/?p=zamiennik_muliny

pozdrawiam
Andżelika

XXX Bambusa szukam