konwersja obrazu-ze zdjęcia na haft krzyzykowy

1. Data: 2006-01-21 15:40:49

Temat: konwersja obrazu-ze zdjęcia na haft krzyzykowy
Od: "Olka" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc - może ktos sie juz z tym zetknął...Otóz mam zamiar
wyszyc haftem krzyzykowym zdjęcie ślubne moich rodziców ale problem w tym, że
nie wiem gdzie mogłabym przesłac by ktos dokonal konwersji tego zdjęcia czyli
ze zeskanowanego zdjęcia przerobić na wzór haftu krzyzykowego.Wysłałam juz do
jednej firmy no ale trzeba przyznać...bez odpowiedzi a czas mi ucieka.
Z góry serdecznie dziekuję i miłego dnia życzę

2. Data: 2006-01-21 15:51:47

Od: "ania.b " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olu, a po co zlecać to firmie. W FAQ grupy:

pod koniec strony są programy, za pomocą których sama będziesz mogła
przerobić zdjęcie:) Szukaj &#8801; Przydatne oprogramowanie.

Anka, którą łapie grypa:((

3. Data: 2006-01-21 16:03:07

Od: o...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Aniu, dziękuję ślicznie za posłużona radę....Jestes wielka i myslę ze treaz
dam rade to sama obrobić
Pozdrawiam i zdrowiej

azurowa czapeczka-prosze o pomoc
XXX Śmieszne zwierzaki - Może już było??
xxxProśba o hasło
OT jaka cisza na forum
szydelko suknia-zobaczcie