kopczyki

1. Data: 2006-03-21 19:05:28

Temat: kopczyki
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kopczyki z ziemi, te okrywające młode winorośla i sadzone jesienią
drzewka, już chyba rozgarnąć ?
Wielkich mrozów już nie powinno być, mam nadzieję.

Pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2006-03-21 19:18:09

Temat: Re: kopczyki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Kopczyki z ziemi, te okrywające młode winorośla i sadzone jesienią
> drzewka, już chyba rozgarnąć ?
> Wielkich mrozów już nie powinno być, mam nadzieję.

Ja bym się jeszcze wstrzymał. Tak gdzieś do 14 kwietnia. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2006-03-21 19:23:02

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" napisała:
> Kopczyki z ziemi, te okrywające młode winorośla i sadzone jesienią
> drzewka, już chyba rozgarnąć ?
> Wielkich mrozów już nie powinno być, mam nadzieję.

Nadzieja ......... ;-)
Nie liczyłbym na to :
http://42.pl/u/gOl
W tym roku wiosna w maju :-((
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

4. Data: 2006-03-21 20:39:38

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski napisał:

> Ja bym się jeszcze wstrzymał. Tak gdzieś do 14 kwietnia. :-)

Dzięki za radę. I wiem też, dlaczego umieściłeś
" :-) " .Przecież jeszcze ziemia nie rozmarzła ;-)
Jestem bardzo przejęta, bo pierwszy raz mam posadzone takie
rankingowe odmiany.

Pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2006-03-21 20:44:53

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki napisał:

> Nadzieja ......... ;-)
> Nie liczyłbym na to :
> http://42.pl/u/gOl
> W tym roku wiosna w maju :-((
> Pozdrawiam

No, tak średnio to wygląda. Nawet słońca niewiele
będzie, to i w południe nie pogrzeje.
Takie mrozy to potrafią też być ok. połowy kwietnia, gdy kwitnie
tarnina. Ale przynajmniej przed bywało ciepło.

Pozdrawiam, Barbara

6. Data: 2006-03-21 21:39:42

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Nadzieja ......... ;-)
> Nie liczyłbym na to :
> http://42.pl/u/gOl
> W tym roku wiosna w maju :-((
Łe !!!!!!!!!!
To jak będą kwitły kasztany co ???
Wcześniej musi być wiosna :)))))))

Pozdrawiam
Stach :)

7. Data: 2006-03-22 09:08:05

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stach Czarnecki napisał(a):
[...]
> Łe !!!!!!!!!!
> To jak będą kwitły kasztany co ???
[...]

W zeszłym roku zakwitły po dwóch tygodniach od wypuszczenia liści.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-03-22 10:39:57

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> Dzięki za radę. I wiem też, dlaczego umieściłeś
> " :-) " .Przecież jeszcze ziemia nie rozmarzła ;-)

U mnie jeszcze śnieg leży, a Ty chyba też z okolic warszawy jesteś?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2006-03-22 11:45:33

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Ja bym się jeszcze wstrzymał. Tak gdzieś do 14 kwietnia. :-)

A kiedy, wg Ciebie, powinnam przesadzić winoroslowe sadzonki,
które jako patyczki wetknęłam do ziemi jesienią 2004 roku,
a na wiosnę 2005 wypuściły listki i żyły przez cały 2005 rok?

Pozdrawiam Krycha

10. Data: 2006-03-22 12:08:49

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> A kiedy, wg Ciebie, powinnam przesadzić winoroslowe sadzonki,
A musisz?
> które jako patyczki wetknęłam do ziemi jesienią 2004 roku,
> a na wiosnę 2005 wypuściły listki i żyły przez cały 2005 rok?
A kiedy Ci się zechce. Bo jakie to korzenie może miec? Na łopatę i przenieśc
w nowe miejsce.
Myślę, ze data 17 kwietnia może być właściwa. :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Aha! Jeżeli przesadzisz to potrzymaj nad nimi chwilę ręce. Będą lepiej
rosły. :-)
J.

Figa
Nasiona traw
zagajnik, ponownie
jak zaplanowac wymiane ziemi i inne pytania(długie)
co zrobic z zagajnikiem