kopenhaska?

1. Data: 2004-04-28 08:41:53

Temat: kopenhaska?
Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiadają, że można na niej zrzucić kilka niepotzrebnych kilo. Pewnie gdzieś
w archiwie jest. Nie podałby kto adresu?

B.Y.

2. Data: 2004-04-28 09:24:51

Temat: Re: kopenhaska?
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babba yagga" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
> Powiadają, że można na niej zrzucić kilka niepotzrebnych kilo. Pewnie
gdzieś
> w archiwie jest. Nie podałby kto adresu?

www.google.pl

Najszybciej, najwiecej. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

3. Data: 2004-04-28 09:29:20

Od: "Justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://schudnijmy.w.interia.pl/diety/kopenhaska.html

ale nie polecam :)

4. Data: 2004-04-28 09:42:49

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

babba yagga <s...@d...pl> napisał(a) w wiadomości

http://ag.bocznica.org/
--
Pozdrawiam, Seva. GG#788049 mail:w...@p...pl
Moja strona: http://www.seva.sotiko.pl | Aukcje: http://www.kuvera.prv.pl

5. Data: 2004-04-28 11:37:55

Temat: Re: do zadowolonego z siebie Sevy
Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> babba yagga <s...@d...pl> napisał(a) w wiadomości

> [...]

Bardzoś dowcipny! Jeśli sprawia ci trudność przekazania kilku znaków w
odpowiedniej kofiguracji, to po cholerę siedzisz na tej grupie? Po co się
trudzisz wpisywaniem odsyłaczy, czy konkretnie Ciebie prosiłam o pomoc? NIe
musisz się dla mnie wysilaś.Gdyby wszystko było w googlu /tu się ciśnie
wstawka/ , to by nie były potrzebne grupy, na których jednym z elementów ich
działania jest pomaganie, wspieranie, kierowanie.

b.y.

6. Data: 2004-04-28 12:01:24

Od: Taarna <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-28 13:37, Użytkownik babba yagga napisał:

> Bardzoś dowcipny! Jeśli sprawia ci trudność przekazania kilku znaków w
> odpowiedniej kofiguracji,

Jeśli Tobie sprawia trudność wpisanie o - tutaj:

http://www.google.pl/grphp?hl=pl&tab=wg&ie=UTF-8&oe=
UTF-8&q=

formuły "dieta kopenhaska" to chyba właśnie Ty masz problem z pisaniem
albo właśnie jesteś niezmiernie dowcipna.

> to po cholerę siedzisz na tej grupie?

Po co zawracasz głowę w sprawie, która była tu wielokrotnie omawiana?

> Po co się
> trudzisz wpisywaniem odsyłaczy, czy konkretnie Ciebie prosiłam o pomoc?

Każdy ma prawo odpisywać na posty, może czas zapoznać się z netykietą?

> [...]
> wstawka/ , to by nie były potrzebne grupy, na których jednym z elementów ich
> działania jest pomaganie, wspieranie, kierowanie.

Zatem Twoim zdaniem w goglach nie ma nic na temat diety kopenhaskiej, tak?

Nawet w FAQ grupy masz opisane zasady tej diety.
I naucz sie ciąć nagłówki!

7. Data: 2004-04-28 12:08:48

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzoś dowcipny! Jeśli sprawia ci trudność przekazania kilku znaków
> w odpowiedniej kofiguracji, to po cholerę siedzisz na tej grupie?

By przeczytać coś innego niż w koło powtarzane pytania.

> Po
> co się trudzisz wpisywaniem odsyłaczy, czy konkretnie Ciebie prosiłam
> o pomoc?

A kogo konkretnie prosiłaś? Trzeba było mu maila posłać.

> NIe musisz się dla mnie wysilaś.

No i nie robię tego.

> Gdyby wszystko było w googlu
> /tu się ciśnie wstawka/ , to by nie były potrzebne grupy, na których
> jednym z elementów ich działania jest pomaganie, wspieranie,
> kierowanie.

Nie, nie - to jest Armia Zbawienia. ;-)
Btw - "Element działania"?

Jeśli problemem jest dla Ciebie wpisanie w Google "dieta kopenhaska", to
jesteś śmierdzącym leniem.

http://schudnijmy.w.interia.pl/diety/kopenhaska.html
http://misiczka.com/plmiscdieta.htm
http://tinyurl.com/29m4w

8. Data: 2004-04-28 12:11:42

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babba yagga" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

NIe
> musisz się dla mnie wysilaś.Gdyby wszystko było w googlu

Tam jest bardzo dużo praktycznych informacji, rzekła bym nawet że tam jest
dosłownie wszystko, a w tym wszystko obszerne informacje na temat diety
kopenhaskiej. Umiejętnośc korzystania z googla, zabezpiecza użytkowników
przed robieniem z siebie leniwych impertynentów co to nic nie wiedzą,
niczego nie potrafią znaleźć, tylko czekają aż ktoś za nich zrobi.

>, to by nie były potrzebne grupy, na których jednym z elementów ich
> działania jest pomaganie, wspieranie, kierowanie.

Jak najbardziej pomaganie, wspieranie - co do kierowania to nie wiem co
masz na myśli - każdy tu w miarę dorosły i sam sobie sterem, żeglarzem
okrętem, - a nie do odwalania roboty za innych.
Zamiast się unosić, wykaż choć odrobinę samodzielności i naucz się korzystać
z googli.
A jak już znajdziesz co chciałaś wiedzieć i zrodzą się w Tobie wątpliwości
lub czegoś nie zrozumiesz, wtedy grupa Cię wesprze, podzieli się
doświadczeniami, a może nawet pomoże.
A jak będziesz zadawać banalne pytania, na które jest odpowiedz w googlach
(warto też sprawdzić w archiwum pmd - bo po co zanudzać grupowiczów czymś, o
czym była dyskusja tydzień temu, a wcześniej 2 tygodnie temu, a jeszcze
wcześniej trzy tygodnie temu......, to będziesz trafiać na bocznicę.
Taki los usenetowych leniuchów.

Sowa

9. Data: 2004-04-28 15:49:57

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

babba yagga w wiadomości news:c6o5p8$cdb$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Gdyby wszystko było w googlu
> /tu się ciśnie wstawka/ , to by nie były potrzebne grupy, na których
> jednym z elementów ich działania jest pomaganie, wspieranie,
> kierowanie.

No wiec wlasnie zostalas odpowiednio skierowana.

10. Data: 2004-04-29 11:20:09

Temat: Re: do zadowolonego z siebie nie tylko Sevy
Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wydaje się wam, że po odpowiedzi Justyny szkoda czasu i e-poczty na
tłuczenie tematu jaka jestem głupia i leniwa?
Już otrzymałam odpowiedź, dziękuję.
Wam pozostałym nie dziękuję, bo nie zauważacie, że taki los stałych
grupowiczów - co jakiś czas tematy, jak moda, zataczają koła i wracają do
punktu wyjścia. Jeśli Was to tak męczy, to po prostu nie czytajcie takich
postów, przecież zaznaczyłam temat, mogliście, udręczeni wysyłaniem kolejny
raz dowcipnych przekierowań, po prostu nie otwierać podejrzanego posta.
I jeszcze jedno - im kto bardziej z góry depce pytającego, tym jednocześnie
butniej poucza go co to kultura, netykieta itp.
Trochę luzu, zawzięci stróże grupy. Nie zapiekajcie się tak w swojej wiedzy,
bo żadna dieta nie pomoże.

;-))

B-Y.

[MM] ryż