[koraliki] jak wykonczyc kwiaty?

1. Data: 2005-07-23 13:08:09

Temat: [koraliki] jak wykonczyc kwiaty?
Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ładnie wykonczyć kwiaty by nie było widac drucików. Chodzi mi
konkretnie o łodygi, a nie o sam kwiatek. Obkręcacie je czymś?
Jestem zupełnie zielona :( Pierwszy raz tworze z koralików.
Pozdrawiam.
Beata

2. Data: 2005-07-23 19:42:14

Temat: Re: [koraliki] jak wykonczyc kwiaty?
Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszczółka" <r...@a...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> konkretnie o łodygi, a nie o sam kwiatek. Obkręcacie je czymś?
> Jestem zupełnie zielona :( Pierwszy raz tworze z koralików.

Ja owijam zielonym drucikiem b. dokładnie(kupiłam w sklepie
ogrodniczym).Myślę, że sprawdzić się może zielona koszulka termokurczliwa do
kabli lub w ostatecznosci zielona izolacja.
pzdr.
Mampka

3. Data: 2005-07-24 16:30:58

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczółka wrote:

> [...]
> konkretnie o łodygi, a nie o sam kwiatek. Obkręcacie je czymś?
> Jestem zupełnie zielona :( Pierwszy raz tworze z koralików.

spróbuj zieloną taśmę florystyczną, to taka taśma, którą wykańcza się
łdygi kwiatów np. w bukietach ślubnych, jest w kilku szerokościach.
możesz ją kupić na giełdzie kwiatowej, ostatnio w empikach, tam gdzie
mają dział sztuka rodzinna, a czasami i w jakichś sklepach, gdzie jest
mydło i powidło do robienia ozdób (czyli kwiaciarnie, supermarkety z
takimi działami).

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

4. Data: 2005-07-24 17:36:53

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:

> [...]
> mają dział sztuka rodzinna, a czasami i w jakichś sklepach, gdzie jest
> mydło i powidło do robienia ozdób (czyli kwiaciarnie, supermarkety z

Mam nadzieję, że znajde gdzieś u mnie taśme florystyczną. Mam koleżankę
która lubi robic bukiety z kwiatów suchych i żywych. Ona może bedzie
wiedziec gdzie to kupić?
Dzięki za podpowiedz :-)
Pozdrawiam
Beata z Lublina

5. Data: 2005-07-24 20:40:19

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pszczółka napisał(a):

> Mam nadzieję, że znajde gdzieś u mnie taśme florystyczną. Mam koleżankę
> która lubi robic bukiety z kwiatów suchych i żywych. Ona może bedzie
> [...]

Jesli chodzi o tasme florystyczna - zieloną to nazywa sie "GUTAPERKA"
tak sie wymawia, jak sie pisze to nie wiem, dobrze by bylo zebys miala
kogos znajomego w kwiaciarni oni moga kupic u osob sprzedajacych kwiaty
z auta (hurtownikow) albo najlepiej poszukaj w swoim miescie sklepu
podobnego do tego:

http://www.fwh-rekpol.pl/

http://www.rojek.pl/

oni maja takie cuda nie widy i na pewno dostepne w sprzedazy

poprostu musisz znalezc sklep z art dekoracyjnymi od kw sztucznych po
wstazki i inne pierdołki lub w dobrze zaopatrzonej kwiaciarni lub
sklepie ogrodniczym, na pewno dostaniesz.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika (z zawodu florystka-bukieciarka poprostu)

(szydełko)Celtyckie wzory
poszukuje aniolkow z Igraszki z Igłą
sweterek dla maluszka
[szydełko] z czego wielki ślubny obrus?