[koraliki] schematy zwierzątek 3D

1. Data: 2005-01-02 22:11:00

Temat: [koraliki] schematy zwierzątek 3D
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mnie pamięć nie myli któraś z nas szukała zwierzatek do zrobienia z
koralików. Udało mi się dzisiaj ściągnąć e-mulkiem plik z takimi schematami.
Nie mam serwera, więc podeślę każdemu, kto chce. spory plik ok. 3MB po
zzipowaniu. A i mały mankament jest po francusku;)
Pozdrawiam
Joanna

--
Odpowiadając mi uzyj adresu:
p...@N...g1.pl i wyrzuć z niego ochronkę antyspamową.

1. Data: 2005-01-02 22:13:35

Temat: Re: [koraliki] schematy zwierzątek 3D
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gerbil" <m...@N...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie mam serwera, więc podeślę każdemu, kto chce. spory plik ok. 3MB po
> zzipowaniu. A i mały mankament jest po francusku;)

No i jeszcze sprytny adres:
http://perso.wanadoo.fr/mk.perles/indexfr.htm z niej pochodzi ten plik.
Joanna

[xxx]czerwony koń (red and ice)