kordonek na sprzedaż

1. Data: 2003-05-21 08:39:39

Temat: kordonek na sprzedaż
Od: "Magda" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Ponawaim swoja propozycję. Mój kolega przyniósł mi kilka kłębuszków tego
kordonka. Jest to firma ariadna, Niestety nie potrafie zlokalizowac numeru
tego kordonka. Są to całe kłębuszki. On am tego cały wór i mu zawadza. Cena
na tych kordonakch jest ok 5 zł za motek, czyli to muszą być dość dawne
czasy, ale kolory sa ok, nie wyblakłe, te kłębuszki co ja mam są czyściutkie
i naprawdę ok. Bardzo chętnie on to sprzeda. Nie wiem jaka jest cena
kordonka w sklepie.
Chętne prosze o kontakt.
Magda

1. Data: 2003-05-21 08:54:59

Temat: Re: kordonek na sprzedaż
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czyściutkie
> i naprawdę ok. Bardzo chętnie on to sprzeda. Nie wiem jaka jest cena
A jaka jest wielkosc moteczka ?
Od niej zalezy cena.

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-05-21 08:59:27

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I oczywiscie jakimi kolorami dysponujesz ??? Czy wysylka poczta wchodzi w
gre ?

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-05-21 09:05:41

Od: "Magda" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkośc moteczka jest 10 g. jesli chodzi o kolory, to przywiózł mi kilka
różowy, zielony, czerwony, czarny i biały,a le powiedział, ze ma tego
więcej, oczywiście wysyłak poczta wchodzi w grę, bo jak inaczej.

1. Data: 2003-05-21 15:13:58

Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak cena takiego jednego moteczka?

Kitty

Warszawa - piątek
[Wroclaw] sklep "Zielone Wzgorze" polecam
domki
Zaproszenie do galerii
Piekne konie