kordonki...

1. Data: 2002-07-05 11:24:35

Temat: kordonki...
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heja!
Jak to jest z tymi kordonkami.. tzn z grubościami.. itd. Zupełnie nie mogę
się w tym połapać.. np na jednym są oznaczenia 30 tex x 6.. a na innym 60
tex x 3.. do czego jest która liczba.. i jak stwierdzić. co jest grubsze a
co cieńsze.. Poza tym.. na innych są oznaczenia np 10/25 g.. i co tutaj
znwou te liczby oznaczają..? i jak to się ma do tych co wyżej napisałam..?
Na niektórych są też po prostu tylko 80.. czy 60.. Pewnie ma znaczenie z
jakiej firmy są dane nici... ale jak w takim razie.. porównać jedno z
drugim..?

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2002-07-05 11:50:11

Temat: Re: kordonki...
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na niektórych są też po prostu tylko 80.. czy 60.. Pewnie ma znaczenie z
> jakiej firmy są dane nici... ale jak w takim razie.. porównać jedno z

To ja moze sie dolacze...
Jesli jest wzor z podanym numerem nici, to znaczy ze np. grubsza lub ciensza
nie wyjdzie? Bo jak na razie stosuje te oznaczenia ale nici mi sie troche
nazbieralo i wolalabym skonczyc te motki, tyle ze nie zawsze gruboscia
pasuja do wzoru, ktory mnie interesuje...

Magda

1. Data: 2002-07-05 12:11:04

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inny kordonek może być, tylko wtedy rozmiar np. serwetki będzie inny niż w
przepisie. Gośka (Lublin).

1. Data: 2002-07-05 13:11:18

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mruwa" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Na niektórych są też po prostu tylko 80.. czy 60.. Pewnie ma znaczenie z
> jakiej firmy są dane nici... ale jak w takim razie.. porównać jedno z

Podobno ma znaczenie firma:) Najprostszy sposob : porownaj wage motka i
ilosc mb, wtedy wiesz wszystko, im wiecej mb przy tej samej wadze - tym
ciensza nic (to tak, zeby nie bylo watpliwosci o czym pisze):))

Elzbieta

1. Data: 2002-07-05 14:37:46

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto chce kordonek kolorowy???
Mam tego z 50 różnych motków i raczej nie będę używać.

Agatek

1. Data: 2002-07-05 15:50:19

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kto chce kordonek kolorowy???
> Mam tego z 50 różnych motków i raczej nie będę używać.
>
> Agatek

````````````````````````````````````
JA, JA, JA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nawet jesli kazdy w innym kolorze ;-)))

Grazyna

1. Data: 2002-07-05 17:13:54

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłos sie na priva,to sie dogadamy co do szczegółów.

Agatek

1. Data: 2002-07-05 17:16:38

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KORDONEK ZOSTAŁ ROZDANY.
SORRY.

Agatek

1. Data: 2002-07-06 12:42:58

Od: Mirka <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:
> KORDONEK ZOSTAŁ ROZDANY.
> SORRY.
>
> Agatek

Łeeeee, gdybym poczytała wczoraj grupę zamiast dziergać sobie bluzeczkę
z kordonka(!) to możebym się załapała i miałabym na kolejne bluzeczki :(

Mirka
(Poznań)

--

- Teraz jest trzecia.
- A gdzie masz zegarek? Przecież nawet nie spojrzałeś.

1. Data: 2002-07-07 08:04:55

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to jak,chcesz cos?
Agatek