kordonki

1. Data: 2008-08-18 11:07:42

Temat: kordonki
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Se tak myślę, że może skoro to FAQ grupowe jest takie dziurawe i
ogólnie "nie teges", to może by unowocześnić niektóre działki, a kto
tam ten FAQ ciągnie to może da linka do tej dyskusji (to i ja się
trochę uwiecznię :).
Linki do starych dyskusji nie działają, a i tak od tamtej pory wiele
się zmieniło, pojawiły się nowe np. nici, kordonki, kolory mulin,
kopalnie wzorów itd.
To może zacznijmy od kordonków: jakie kordonki warto kupić, a jakich
nie polecacie?

2. Data: 2008-08-18 20:02:51

Temat: Re: kordonki
Od: "Kasia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :) Szydełkując przeważnie używam kordonków Ariadna i DMC, ale w tym
roku przetestowałam nici Maya i efekty były całkiem niezłe. Nić jest
błyszcząca i świetnie się układa. W neciku podpatrzyłam "nici do robótek
ręcznych" AMANDA, które na zdjęciu prezentują się całkiem całkiem i jestem
ogromnie ciekawa, czy warto je kupić. Co Wy na to drogie grupowiczki?
Pozdrawiam wakacyjnie Kasia :)

3. Data: 2008-08-19 08:22:47

Od: Niobate <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ja do serwetek uzywam wloczki bawelnianej Monika i jestem z niej
bardzo zadowolona.
Pozdrawiam,
Kasia

4. Data: 2008-08-22 21:00:58

Od: "larysan" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja czeskiej shenhurki i jestem tez zadowolona
L.

[OT] sierpniowe spotkanie w Krakowie
[xxx] Poszukuje z kolekcji Anchora Maia Sakura i Maia Misaki
[xxx] domki-igielniki szukam
[szydelko] To samo, a jednak nie takie samo ;)
moj nowy kwiatek xxx