kosiarka spalinowa czy elektryczna

1. Data: 2007-05-02 21:19:55

Temat: kosiarka spalinowa czy elektryczna
Od: "mac" <m...@w...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem jakie są Wasze opinie co do opłacalności użycia kosiarki
spalinowej zamiast elektrycznej przy powierzchni około 500-600 m2 trawnika.
Czy warto w taką zainwestować i dlaczego? A może pozostać przy elektrycznej.
Mam teraz taką małą (35cm szerokości koszenia) i denerwuje mnie, że długo mi
zchodzi z koszeniem, ciągnie mi się przewód na który muszę uważać i w
dodatku często muszę opróżniać kosz.
Jak mam wydać 600-700 zł na większą elektryczną (znowu ten przewód) to myślę
że za te pieniądze będzie przyzwoita spalinowa (może być używana).

mac

2. Data: 2007-05-02 22:05:48

Temat: Re: kosiarka spalinowa czy elektryczna
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mac wrote:
> Ciekaw jestem jakie są Wasze opinie co do opłacalności użycia kosiarki
> spalinowej zamiast elektrycznej przy powierzchni około 500-600 m2 trawnika.
> Czy warto w taką zainwestować i dlaczego?

Moja opinia nie zmienia sie od lat: kosiarka spalinowa śmierdzi i hałasuje.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2007-05-02 22:44:46

Od: "mac" <m...@w...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja opinia nie zmienia sie od lat: kosiarka spalinowa śmierdzi i
> hałasuje.

Czytałem Twoje posty ;)
Ja uważam jednak, że kosiarka nie jest do wąchania i nie hałasuje aż tak
dużo bardziej niż duża elektryczna.
To nie jest dla mnie argument. Motocyklami też niektórzy jeżdżą dla
przyjemności i relaksu a też śmierdzą i chałasują.
Ty chodzi, żeby szybko i skutecznie wykosić kawałek trawnika a nie bawić się
przez pół dnia.

mac

4. Data: 2007-05-02 23:52:03

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mac wrote:

> To nie jest dla mnie argument. Motocyklami też niektórzy jeżdżą dla
> przyjemności i relaksu a też śmierdzą i chałasują.

I dlatego nie znoszę ich :-)

Pozdrowienia,
Michał

5. Data: 2007-05-03 05:35:15

Od: "mac" <m...@w...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dlatego nie znoszę ich :-)

Ale w tych Stanach to bez silników to chyba się nie da.
Tam raczej wszystko spalinowe mają :)

6. Data: 2007-05-03 06:03:46

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f1ava3$1fi$1@atlantis.news.tpi.pl mac
<m...@w...kropka.pl> napisał(a):

> [...]
> elektryczną (znowu ten przewód) to myślę że za te pieniądze będzie
> przyzwoita spalinowa (może być używana).

Hejka. Na taką małą powierzchnię trawnika kosiarka elektryczna w
zupełności wystarczy chyba, że chcesz miec nową zabawkę. :-)
Skoro się denerwujesz byle czym to zacznij łykać dolomit. ;-)
Pozdrawiam ataraktycznie Ja...cki

7. Data: 2007-05-03 08:23:16

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

mac wrote:

> [...]
> Jak mam wydać 600-700 zł na większą elektryczną (znowu ten przewód) to
> myślę że za te pieniądze będzie przyzwoita spalinowa (może być używana).
A co mają sąsiedzi? Jak elektryczne, to bym spalinowej nie kupował.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

8. Data: 2007-05-03 08:47:18

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 May 2007 00:44:46 +0200, mac napisał(a):

> Ty chodzi, żeby szybko i skutecznie wykosić kawałek trawnika a nie bawić się
> przez pół dnia.

Spalinowa - tańsza w eksploatacji. Ale IMO jak kupować to jakiejś dobrej
firmy. Ja mam Husqvarnę i przez trzy lata żadnych awarii, bardzo sobię ją
chwalę. Mam nadzieję, ze jeszcze najmniej 10 lat pochodzi:)
Mam duży ogród i do tego ok 10 arów łaki, nie wyobrażam sobie koszenia
elektryczną.

Pozdrawiam,
Marta

9. Data: 2007-05-03 09:38:49

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra napisał:

> Mam duży ogród i do tego ok 10 arów łaki,

Ale mac ma trawnik :-)

Pozdrawiam, Barbara

10. Data: 2007-05-03 09:48:49

Od: "mac" <m...@w...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co mają sąsiedzi? Jak elektryczne, to bym spalinowej nie kupował.

W większości mają spalinowe ;)

Murraya
Co to jest?
sadzonki arbuzów
umarła leszczyna!
[ntg] [spam] Zawieszki pomidorowe. Forum rolnicze?