kosiarka z napędem

1. Data: 2014-06-13 10:18:07

Temat: kosiarka z napędem
Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ma Ktoś tu może kosiarkę do trawy z napędem?
jak to działa?
mam plac z trawą na której posadzonych jest z milion krzaków...
jak w takich warunkach można operować kosiarką z napędem?

czy można kosić i w przód i w tył z napędem?
jak podczas opróżniania kosza?

2. Data: 2014-06-13 11:49:04

Temat: Re: kosiarka z napędem
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-13 10:18, feldmarszałek tusk pisze:
> [...]
> jak w takich warunkach można operować kosiarką z napędem?
>
> czy można kosić i w przód i w tył z napędem?

Moja ma napęd na przednie kółka.
Gdy cofam to lekko dociskam pałąk i te kółka trochę się unoszą.
Tylne kółka są większe więc ruch do tyłu kosiarką jest łatwy.

3. Data: 2014-06-17 21:30:30

Od: Andrzej <A...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak w takich warunkach można operować kosiarką z napędem?
>
> czy można kosić i w przód i w tył z napędem?
Kosiarka z napędem jest na długie proste przebiegi jak dużo manewrowania
to napęd jest raczej utrudnieniem i zużywa się szybciej.

4. Data: 2014-06-17 21:31:08

Od: Andrzej <A...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2014-06-17 22:04:22

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

to się do manewrów napęd rozłącza

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

6. Data: 2014-06-18 10:52:17

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 21:30:30 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:
> Kosiarka z napędem jest na długie proste przebiegi jak dużo manewrowania
> to napęd jest raczej utrudnieniem i zużywa się szybciej.

Ot to.
U siebie kosze ok 400mk najzwyklejsza kosiarką spalinowa która kosztowała chyba
poniżej 400zł. Szerokoścć chyba ok 50cm i fajnie się tym kosi i manewruje
U mamy kosze ok 600mk trawnika kosiarka z napędem. Trochę większa- szerokość koszenia
chyba coś koło 60cm.
Kosi się nią bez porównania gorzej. I mimo tego ze napęd można odłączyć podczas
omijania krzaczków itp. to koszenie jest mniej komfortowe gdyż kosiarka większa,
mniej zwrotna i ciężej się nią manewruje Dodatkowo ta większa sporo głośniejsza i 3-4
razy droższa w zakupie,
Kosiarka z napędem to raczej do dużych prostych powierzchni bez drzewek krzaczków
itp.
W warunkach jakie opisał autor wątku myślę ze lepszym rozwiązaniem będzie mała
zgrabna kosiarka bez napędu.

7. Data: 2014-06-18 22:33:22

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-17 22:04, masti pisze:

> to się do manewrów napęd rozłącza

I co wtedy? Pcha się taką kosiarkę?
Genialne.

JK

8. Data: 2014-06-18 22:37:44

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Wed, 18 Jun 2014 22:33:22 +0200 osobnik zwany JK napisał:

> I co wtedy? Pcha się taką kosiarkę? Genialne.

a jaki masz problem ją przepchać metr czy dwa?

9. Data: 2014-06-18 22:59:02

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-18 22:37, masti pisze:

> a jaki masz problem ją przepchać metr czy dwa?

A taki:

10. Data: 2014-06-18 23:28:19

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Wed, 18 Jun 2014 22:59:02 +0200 osobnik zwany JK napisał:

> A taki:

to zostaje podkaszarka.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

B A S T A R D Child Rapists William Korab, M. Kenneth Bien & Judge Art Ahalt
Dlaczego węże basenowe są karbowane?
Zawor Gardeny od dolu popekal i saczy sie woda.. - sklejac da sie?
Re: Urządzone apartamenty
Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?