kosiarki

21. Data: 2000-03-14 11:29:14

Temat: Re: kosiarki
Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisal:

> Na nierowny teren z roznymi niespodziankami moim zdaniem najlepsza
> jest kosa spalinowa. Jezeli uzywasz zylki, a nie tarczy, to tniesz
> wszystko jak leci, a kosiarki nie uszkodzisz. Jak przymocujesz tarcze,
> to zetniesz kazde dziadostwo, nawet zdrewniale. Mam Stihla i nie
> narzekam.

Też mi się tak wydawało. I nawet w końcu może na nią zarobię, ale
która jest najlżejsza? Przy mojej posturze to naprawdę problem :-(

> Jedyny mankament to grabienie, ktorego nie cierpie.

Mnie nie przeszkadza, przecież nie muszę zgrabic wszystkiego w jeden
dzień. A i opalić się można :-)

22. Data: 2000-03-14 11:31:35

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski napisal:

> 5000 m2 kosa spalinowa?
> Ile to moze trwac?

Dodaj jeszcze, że tą kosą ma pracować "olbrzymia" baba ;-)

Krycha

23. Data: 2000-03-14 11:48:18

Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

>Nie wyobrażam sobie tak długiego kabla.
Nie wyobrazasz sobie w sensie, ze takich nie ma czy nie wyobrazasz sobie
pracy z takim?
Ja uzywam dwoch 30-to metrowych przedluzaczy i jeszcze z metr ulicy bym
opendzlowal.

>I jak nie zaczepiać nim o drzewa i krzaki?
Kwestia przyzwyczajenia (naprawde).
Zraszta wydzielilem juz droga prob i bledow na moim ogrodku prostokaty
trawnika, ktore mozna kosic bez zbednych ceregieli. Kilka prostokatow i caly
trawnik obskoczony
pozdrowka
Jarek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

24. Data: 2000-03-14 12:05:07

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Niech koniowa nie wybrzydza,powiedz jej .

Przy tej powierzchni warto kupowac traktorek,ale po co Ci pole golfowe.
Kup jak najszersza kosiarke spalinowa,z napedem na kola,kos trocze
wyzej,niz kamienie,i juz
Nie musisz (chyba) robic tego na raz.
Albo zamow gdzies usluge,jak pijak zobaczy ze nie jestes od niego
uzalezniona to spusci z tonu.
Juras
PS.Czy na koniowej da sie jezdzic.
JK

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

25. Data: 2000-03-14 12:05:13

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Pozwol ze sparafrazuje :
Jestem leniwcem i nic co leniwe nie jest mi obce.
Juras

26. Data: 2000-03-14 12:05:17

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Nie wielkosc jest wazna tylko zawzietosc.
A mamusia mi mowila ze te drobne bywaja bardzo zawziete.
Jak bardzo jestes zawzieta?
Zaintrygowany Juras
:-))))))))))

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

27. Data: 2000-03-14 12:20:02

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...
> No to masz material na skalniak.
> Niezaleznie od rodzaju kosiarki musisz je wyzbierac.(moze grabiami na
kupki
> i do taczki i juz)
> Pozdrawiam i zazdroszcze ,ja musze kamienie kupowac .
> Juras

Nie ma czego zazdroścoć, mam wyzbierać kamienie z 3 000 m2? W zeszłym roku
próbowałam, przez cały dzień zbierałam z 1/10. Czyli jeszcze 9 dni i
wyzbieram?

Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg
e...@g...com.pl

28. Data: 2000-03-14 12:33:40

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> Też mi się tak wydawało. I nawet w końcu może na nią zarobię, ale
> która jest najlżejsza? Przy mojej posturze to naprawdę problem :-(

Hmmm... Wprawdzie to nie moja sprawa, ale nie mozesz sobie zalatwic do
tej kosiarki jeszcze, zamiast miejscowego pijaka, zamiejscowego wlasnego
niepijaka? Jak tak patrze na Galerie Gywalcow u Krzyska Marusinskiego...
;-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

29. Data: 2000-03-14 12:35:06

Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

>Nie ma czego zazdroścoć, mam wyzbierać kamienie z 3 000 m2? W zeszłym roku
>próbowałam, przez cały dzień zbierałam z 1/10. Czyli jeszcze 9 dni i
>wyzbieram?
wynajmij jekiegos pijaczka
pozdrowka
Jarek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

30. Data: 2000-03-14 12:38:33

Od: Tomek <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar 2000 11:22:09 +0100, j...@e...opi.org.pl (Jerzy
Kozlowski) wrote:

>5000 m2 kosa spalinowa?
>Ile to moze trwac?

Wprew pozorom nie tak długo, to jest raptem kwadrat 70x70 metrow.
Z tym, ze trzeba kosić zyłką, to idzie o wiele szybciej niż tarczą.

Tomek

Milosnicy kaktusow
Dziwna dracena
Przycinanie, przesadzanie....