kosiarki

51. Data: 2000-03-14 22:29:03

Temat: Re: kosiarki
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nic, rośnie tam kilka drzewek owocowych i koniowa się pasie,
>ale w maju jak trawy szybko rosną nie nadąża, potem wysokiej
>trawy juz zupełnie nie chce jeść. Dotąd kosił mi w maju i w sierpniu
>miejscowy pijak, ale chyba mu stopa życiowa wzrasta, bo łaskę robi :-(

Mnie państwo właśnie ma zamiar obciąć stopę życiową o kilka %.
Jeśli pokryjesz koszty paliwa i zamkniesz na dzień Samarę (trochę się boję
takich dużych zwierząt:-), to mogę skosić Twoją trawkę za ..... (no nie wiem
ile dajesz zarobić pijakowi:-)).

:-)))
Pozdrowienia
p...@r...pl

52. Data: 2000-03-15 06:25:22

Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Czy Ty chcesz pole z pszenica kosic czy ogrodek (w pelnym tego slowa
znaczeniu) ;-)
Jesli masz taka dziele jak sobie wyobrazam to nie dziwie sie juz Twoim
pytaniom
Tutaj to by sie przydal kombajn albo kilka koniowych (to u Ciebie) :-)))
W takim przypadku nie mam wiecej pytan
pozdrowka
Jarek

53. Data: 2000-03-15 06:33:15

Temat: Odp: kosiarki
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta Szajnóg <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8aioke$2844$...@n...ipartners.pl...
.................Ja dziś
> widziałam kosiarkę bębnową, ręczną (nie wiem czy są wersje z napędem,
pewnie
> nie)
Miałem na myśli kosiarkę bębnową z napędem spalinowym lub elektrycznym.
Elektryczne, bębnowe bywają, tylko ten kabel, brr.
Uważam, że kosiarki ręczne można stosować tylko do trawników o powierzchni
do 10 m2.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

54. Data: 2000-03-15 07:06:02

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Szajnóg napisał(a) Czy
>ktoś z doświadczeniem "trawnikowca" może mi doradzić jaką kupić?

Jestem szczęśliwym posiadaczem trzech kosiarek:
-spalinowej z napędem, której używam do koszenia głównej części trawnika o
powierzchni ok. 1600 m2
-elektrycznej (mała moc), którą koszę trawnik przy domu i poprawiam
nieskoszone miejsca między krzewami, gdzie nie mogę dojechać z kosiarką
spalinową
-żyłkowej ręcznej elektrycznej, którą zamierzam podkaszać inne niedostęne
części trawnika (nowy nabytek)
Wszystkie kosiarki kupiłem okazyjnie już używane (elektryczną dostałem od
teścia)-to dla tych, co mogą pomyśleć, że mi się przelewa :-)))
Uważam, że w dużym ogrodzie nie da się zastosować jednej uniwersalnej
kosiarki. Do kosiarki elektrycznej dla sprawnego koszenia potrzebne byłoby
rozprowadzenie kilku gniazdek po ogrodzie, co skróci przedłużacze. Właśnie
myślę nad takim rozwiązaniem.
Pozdrawiam Jurek

55. Data: 2000-03-15 07:08:21

Temat: Re: kosiarki - bez grabienia trawy
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz napisał(a) w wiadomości: <8almcq$bhk$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>w sprzedaży są kosiarki na kółkach, mechaniczne, które równocześnie
>rozdrabniają trawę i odpada grabienie.

A czy ktos widzial efekty koszenia taka kosiarka trawy, ktora rosla dluzej
niz 5 dni? Zamiast rowniutko rozlozonej, rozdrobnionej trawki pozostaja na
trawniku takie wielkie, mokre, zielone kupska - podobne do krowich. Taka
kosiarka to propozycja dla tych, ktorzy kosza co dwa dni i w dosc suchym
klimacie.
pik

56. Data: 2000-03-15 07:41:06

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Dzięki, wydrukowałam to sobie. I jeszcze - jaka firma? Mnie się podobała
>Husuarna - wygładają na lżejsze.
>

>Krycha

Co do firmy nie jestem w stanie Ci pomoc.
Husquarne kupilem ze wzgledow na 3 mozliwosci koszenia i ceny.
Nie mam doswiadczen z innymi firmami.
Pozdrawiam
Juras
I ciesze sie ze masz poczucie humoru.
Jest niezbedni do osiagniecia "szczytow" zaawansowania ogrodniczego. ;-))))
JK

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

57. Data: 2000-03-15 07:43:06

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Jakoś dziwnie Ci formatuje posty. Wygodniej przecież odpowiadać
>po cytowanym kawałku.
>
>Krycha

To znaczy?
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

58. Data: 2000-03-15 07:49:56

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>slyszales o roslinach okrywowych? po co ci tyle trawy i to suchej.

Dobre,masz racje po co mi.
>wyzej prawie to samo tylko po co ta elektronika, wystarczy plywak (jw)

Acha ,i wypoziomowac wszystkie doniczki,lub zestaw doniczka+Niagara,
Ale by sie sasiedzi dziwowali.

>ale nie radze pic w trakcie chodzenia, szczególnie tego zagazowanego.

Kwestia wprawy ,po pierwszym piwie przestaja sie trzasc rece.

>Pozdrawiam , jerz.

Pozdrawiam Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

59. Data: 2000-03-15 07:54:55

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>impreza? przed, w trakcie czy tez po robocie?
>pozdr jerz

Wlasnie tak,znaki zapytania nie sa potrzebne.
Niestety piania kogutow w ameryce poludniowej nie slyszalem.

wyjasnienie:
-Kop!
-Jak gleboko?
-Az uslyszysz pianie kogutow....