kosiarki

71. Data: 2000-03-15 08:25:27

Temat: Re: kosiarki
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

E, tam, co to jest dwa tysiace metrow? Rzeczywiscie to co najwyzej podworko
(mala zagroda)...

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

72. Data: 2000-03-15 08:33:38

Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

Jesli dobrze zrozumialem, to koniowa jest wyscigowka. Moim zdaniem problem
masz z glowy. Kosiara + koniowa formula 1 = cale pole (bez pszenicy)
wystrzyzone w 0,5 dnia.
Drugie 0,5 dnia i koniowa pozbiera pokos bez skubania (opcja bez kosza u
kosiary) :-))))
I jeszcze dobrze podje :-)
pozdrowka
Jarek
> Czy Ty chcesz pole z pszenica kosic czy ogrodek (w pelnym tego slowa
> znaczeniu) ;-)

Pole bez pszenicy :-) Z ogródkiem, takim jak są w podmiejskich
osiedlach willowych, ma to niewiele wspólnego.

> Jesli masz taka dziele jak sobie wyobrazam to nie dziwie sie juz Twoim
> pytaniom
> Tutaj to by sie przydal kombajn albo kilka koniowych (to u Ciebie) :-)))

Jedna koniowa by wystarczyła, ale zaprzęgnieta do kosiarki :-)

Krycha

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

73. Data: 2000-03-15 08:34:04

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Well... pole z trawa to nie najlepszy pomysl (chyba ze glofowe). Na
nieklopotliwe laki wysiewa sie raczej koniczyne...

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

74. Data: 2000-03-15 08:38:24

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
wejdz w narzedzia ; opcje; wysylanie i zaznacz odpowiedz na wiadomosc w
formacie...
w redagowaniu zwieksz czcionke do 9; ale to wszystko w Outlook Ekspres, a co
wlasciwie masz?
Pozdrawiam, jerz.
Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

75. Data: 2000-03-15 08:48:33

Temat: Re: kosiarki - bez grabienia trawy
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wierz w to Jerzu.
> Raz widzialem jak facet kosil i rzeczywiscie nic nie zostawalo.
> Ale to co kosil nie mozna bylo nazwac trawnikiem.
Masz racje, nie wierze. Ja stosuje najlepsze i sprawdzone metody angielskie
a nie pseudo nowosci amerykanskie dla leniwych.
Pozdrawiam, jerz.
*<[:{)

76. Data: 2000-03-15 09:01:31

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle masz racje.:-)))
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

77. Data: 2000-03-15 09:11:22

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Juz to sobie z Krycha wyjasnilismy.
A mam Eudore(stad brak polskich liter)
Pozdrawiam
Juras

78. Data: 2000-03-15 09:17:16

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 09:48 00-03-15 +0100, you wrote:

>Masz racje, nie wierze. Ja stosuje najlepsze i sprawdzone metody angielskie
>a nie pseudo nowosci amerykanskie dla leniwych.
>Pozdrawiam, jerz.
>*<[:{)

Taaaaa, czy piszesz o tych kolonialnych metodach?
Mnie tez sie marzy sluzba z prawdziwego zdarzenia.
Pozdrawiam
Juras :-)))

I japonski ogrodnik.
JK

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

79. Data: 2000-03-15 12:33:38

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisal:

> Calkiem dobry pomysl. Jesli nie stac Cie na kombajn albo chociazby
> traktorek, to popytaj po wsiach okolicznych - moze ktos ma taka kosiarke
> do zaprzegniecia koniem do odsprzedania? Moj wujek takowa mial, ale juz
> dawno, dawno temu. Koniowa przynajmniej by nie grubla zanadto :-)
> A mogloby Cie to tanio wyjsc niz kupienie kosiarki spalinowej z napedem

Co do kosiarki, to przynajmniej już wiem, jaką chcę, dziękuję wszystkim
za pomoc. Drobiazg - zarobienie na nią to już inna bajka ;-))
Z koniową żartowałam - zaprzęgnąć ją do czegokolwiek jest łatwo,
ale potem - bez jeźdźca - to się robi wyścig zaprzęgów. A i takiej
kosiarki na wsi nie znajdę :-(

Krycha

80. Data: 2000-03-15 12:38:26

Od: Tomek <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar 2000 14:00:35 +0100, j...@e...opi.org.pl (Jerzy
Kozlowski) wrote:

>Ile to wg.Ciebie nie tak dlugo?

Trudno powiedziec, ale mi skoszenie niewielkiego ogródka - niecałe 150
m2 zajmuje ok. 20-30 min, zależnie od tego, czy trawa jest
zapuszczona. Ostatnio ten czas zbliza sie raczej do tej wyzszej
granicy, bo rok temu skasowalem żonie zawilce i musze teraz bardzo
uwazac na takie drobnostki :)

>i jaka jest srednica ostrza tnacego(zylki lub tarczy)?

Zyłka ma ok 30 cm z hakiem, a ostrze mniej. Musialbym zmierzyc.

Tomek

Milosnicy kaktusow
Dziwna dracena
Przycinanie, przesadzanie....