kosiarki, trudny teren

21. Data: 2003-01-27 19:30:05

Temat: Re: kosiarki, trudny teren
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:hobZ9.60406

> Odpowiedni sprzet pokazany jest na przyklad na stronie
> http://www.mowers-online.co.uk/itmidx30.htm.

Hej dokladnie o takich kosiarkach mowilem na poczatku dyskusji.
Sa takie - czeskie bodajze - do kupienia np w Krakowie w firmie :
http://www.extech.com.pl/

akurat na stronie tej kosiarki nie ma, ale mozna zadzwonic powiedza co i
jak. Jej zaleta sa te duze kola swietne na nierowny teren i wysoka trawe - i
nadajace sie dla kobiecych rak!.
co do kosiarki spalinowej - to potwierdzam - bezwzglednie z napedem kol,
mocnym silnikiem. Model ? Firma ? - co kraj to obyczaj - na to nie ma
jednoznacznej odpowiedzi. To juz lepiej w dobrym sklepie doradza niz "na
grupie". Ale trzeba pamietac, ze jakakolwiek by to nie byla kosiarka - naped
kol i regulowana wysokosc koszenia i swiadomosc, ze powyzej pewnego wzrostu
moze byc klopot. Nadto niezbyt rowny teren.... Zdecydowanie polecalbym ten
wynalazek, ktory pokazuje Michal.
Wojtek Pa

22. Data: 2003-01-27 20:06:47

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie, nie sledziłem tego tematu, czy już należy kosić trawę, u mnie
troczkę żdżbła zmarznięte,
ale to chyba nie przeszkadza.
Pozdrawiam, Bogusław

23. Data: 2003-01-27 21:40:32

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMEGLDHAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...

> Wybaczcie, nie sledziłem tego tematu, czy już należy kosić trawę, u mnie
> troczkę żdżbła zmarznięte,
> ale to chyba nie przeszkadza.

:-)))) Następny scenariusz niemal gotowy.... :-)))
Ale tym razem Ci daruję.... :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

24. Data: 2003-01-28 06:19:56

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś takiego w kształcie U (teren po dawnej kopalni odkrywkowej, ale już
> trochę zniwelowany) o wymiarach 20x50 m. To nic wobec tych arów, ale muszę
> sobie poradzić z tym najczęściej sama.
> Gabi

Hej,
wczoraj w pośpiechu nie wbiła mi się jedynka. Tj. ok. 1500 m kw. Schodzi na
koszeniu całe popołudnie. Gabi

25. Data: 2003-01-28 06:28:39

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale boje się, że rozsypie sie po wjechaniu w krety czy twardsze
> chwasty.

Ja swoją kosiarkę eksploatuję już trzeci rok i dotąd nie służyły jej jedynie
pozostałości rurek metalowych, które tata w dziwnych celach i miejscach
powkopywał w ziemi i niewykarczowane pniaczki. Ale najechanie na taką
przeszkodę powoduje wyłączenie się kosiarki. Natomiast kretowiska i duże
kępy trawy zbiera dobrze byle stopniowo tj. nie wjeżdzać od razu w środek.
Chociaż 3000 m kw. to jednak trochę jest. Życzę dużo siły. Sobie zresztą
też.
Gabi

26. Data: 2003-01-28 08:33:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Feministka ??

No to wreszcie mam definicje feministki - jest to ktoś,
kto nie bardzo lubi korzystać z usług chłopa z kosą, najczęściej
pijanego i przychodzącego kosić na pewno nie w ten dzień, na który się
umówił ;-)

Krycha feministka

27. Data: 2003-01-28 08:34:45

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Na kosę??

Na pijaków ;-)

Krycha feministka

28. Data: 2003-01-28 09:03:52

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jlanta Cembrzyńska" wrote:

> (...)
> Chociaż 3000 m kw. to jednak trochę jest. Życzę dużo siły. Sobie zresztą
> też.

No właśnie - chłop kosi dwa razy w sezonie, ja może dałabym rade raz
na miesiąc, ale na pewno nie częściej. Wszystko wskazuje na kosę
spalinową, ale za ciężka, że o cenie nie wspomnę :-(

Krych&Co(ty)

29. Data: 2003-01-28 11:37:03

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na miesiąc, ale na pewno nie częściej. Wszystko wskazuje na kosę
> spalinową, ale za ciężka, że o cenie nie wspomnę :-(

Krysiu,
zapewniam Cię, że im częściej się kosi tym to łatwiej idzie, bo trawa jest
niska.
Gabi

30. Data: 2003-01-28 12:31:06

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b15qa4$pqo$1@zeus.polsl.gliwice.pl Jlanta
Cembrzyńska<G...@i...sosnowiec.pl> napisał(a):

> Krysiu,
> zapewniam Cię, że im częściej się kosi tym to łatwiej idzie

Hejka. Właśnie - częściej kosić. Skoro Krycha da radę raz na miesiąc, to
dlaczego kosiarz przychodzi tylko dwa razy w sezonie? ;-)
Pozdrawiam intrygująco Ja...cki

Krokus zakwitł
Piec chlebowy.
Przyjme duże kwiaty doniczkowe!!